Gå til innhold

Nok å oppdatere programvare?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg poster rett nå, men satser. Jeg har fått problemer med min SE-telefon, som er kjøpt for 1 1/2 år siden fra en nettbutikk. Tok den med i dag til nærmeste verksted, som sier at reparasjon vil ta ca 14 dager, og de kan ikke låne meg tlf i mellomtiden, det blir opp til butikken. Butikken sier at jeg kan kontakte dem etter 7 dager, og de vil da sende tlf i posten. Med andre ord, er jeg heldig, har jeg en eller annen telefon etter 9-10 dager.

 

Problemet er at telefonen ikke mottar samtaler og meldinger selv om den er slått på. Skrur jeg den av og på, virker det en stund. Noen som har erfaring med dette problemet, holder det å oppdatere programvaren på telefonen? I såfall kan jeg gjøre det selv, ved å kjøpe en USB-kabel, og slipper å sende den inn til reparasjon. Har ikke mulighet til å være uten telefon i over en uke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå oppdatert programvaren, men har ikke fått testa telefonen nok for å se om jeg mottar alle meldinger og samtaler. Har nå fått et nytt "problem", og det er svarte felter på skjermen når alarmen ringer, noen ringer meg, eller noe annet skjer. Den er også blitt merkbart tregere etter at jeg oppdaterte programvaren. Det er forresten snakk om en Sony Ericsson Z520i. Spørs om jeg får skaffe meg en billigtelefon, slik at jeg kan få levert den til reperasjon. :hmm:

Lenke til kommentar
Har nå oppdatert programvaren, men har ikke fått testa telefonen nok for å se om jeg mottar alle meldinger og samtaler. Har nå fått et nytt "problem", og det er svarte felter på skjermen når alarmen ringer, noen ringer meg, eller noe annet skjer. Den er også blitt merkbart tregere etter at jeg oppdaterte programvaren. Det er forresten snakk om en Sony Ericsson Z520i. Spørs om jeg får skaffe meg en billigtelefon, slik at jeg kan få levert den til reperasjon.  :hmm:

8533802[/snapback]

Da kan det være lurt å levere den inn. Men husk DU har krav på en lånetelefon som er minst like bra!

Viss du mangler kvittering så ta kontakt med SonyEriccson ;)

Jeg tok kontakt med nokia, og når service fyren for nokia fikk krangla litt med nordialog mannen så fikk jeg levert den inn uten faktura :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, jeg har krav på telefon hvis reparasjonstiden blir mer enn 7 dager. Jeg kontaktet nettbutikken jeg kjøpte telefonen av, og de mente at jeg skulle kontakte dem etter 7 dager, så vil de sende meg telefon i posten. Mao, det kan fort gå 9-10 dager uten telefon.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har krav på telefon hvis reparasjonstiden blir mer enn 7 dager. Jeg kontaktet nettbutikken jeg kjøpte telefonen av, og de mente at jeg skulle kontakte dem etter 7 dager, så vil de sende meg telefon i posten. Mao, det kan fort gå 9-10 dager uten telefon.

8533979[/snapback]

Sony har vell som nokia, masse innleveringssteder. Spør om du kan levere den inn ett annen plass. Jeg ble uten telefon i 3mnd da jeg leverte min til nordialog... de er noen kranglefanter :roll:

Lenke til kommentar
Hvor står det der at den skal være minst like bra?

8534471[/snapback]

I loven står det jo at forbruker ikke skal få ulemper under innlevering av telefonen til reperasjon.

For min del hører jeg mer musikk enn jeg snakker i telefonen. Og viss jeg måtte skifte til en telefon uten mp3 spiller, så hadde jeg sett det som en større ulempe for meg. Jeg bruker den på trening, til og fra jobb etc. daglig.

(Det blir som å levere inn dvd spilleren og få en vhs spiller istede i mine øyne)

 

Men har fått telefon som var låst til telenor en gang :w00t: det var smart da jeg hadde netcom xP

Jeg har også fått telefon som ikke fungerte... det ble sabla styr, pågrunn av at de mente jeg hadde ødlagt den... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...