Tjohei Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da er Burnout 5 navngitt som Burnout Paradise. Det er kommet skjermbilder og en trailer. Personlig ble jeg ikke så veldig imponert, men vi vil sikkert få se fetere ting seinere. Nyhet og media kan man f.eks. se hos IGN... Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tja, litt dårlig kvalitet på selve videoen, men jeg syntes nå det så veldig pent ut jeg da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Håper bare det blir like moro og spille som Burnout 3 Digga det spillet! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Først så jeg bildene, tenkte.. Uff... Så titta jeg på traileren og tenkte, WOOHOOO!!!! Haha det var så burnout den traileren. Gleder meg til og spille dette spillet! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Burnout 3: Takedown var jævlig rått ja. Håper de fortsetter litt som det, og ikke som nr. 4 i serien. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Burnout 3: Takedown var jævlig rått ja. Håper de fortsetter litt som det, og ikke som nr. 4 i serien. Godt å se flere likte det ^^ BanAnus har du spilt 3'ern? Kan virkelig se for meg deg sitte og hoie mens du holder inne turboen i det spillet! :!: Håper de har bygd videre på suksessen i 3'ern ja. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 haha seff Laktus, jeg har alle spille helt tilbake til den første som var på PS2, eller var det 1`ern.. Men enig med dere, 3`ern er beste! Aldri sittet og WHOOOOHOOOO! Så mye før mens turbo knappen var inne Å jeg gjør det forsatt den dag i dag! Kan godt legge ut et video klipp som du kan se når jeg spiller laktus? Veldig snasent Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 haha seff Laktus, jeg har alle spille helt tilbake til den første som var på PS2, eller var det 1`ern.. Men enig med dere, 3`ern er beste! Aldri sittet og WHOOOOHOOOO! Så mye før mens turbo knappen var inne Å jeg gjør det forsatt den dag i dag! Kan godt legge ut et video klipp som du kan se når jeg spiller laktus? Veldig snasent 8506790[/snapback] Vi vil ha videoklipp!! Det kan bli litt av et syn ^^ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Spiller masse burnout dominator om dagen, og digger det... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ny trailer ute: gametrailers.com. Dette ser fett ut. Spesielt til å være pre-alpha... Bra skademodell, sjekk muskelbilen som krasjer mot slutten av traileren. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Burnout 3: Takedown var jævlig rått ja. Håper de fortsetter litt som det, og ikke som nr. 4 i serien. 8504474[/snapback] Treern er en klassiker, men firern syntes jeg var helt likt, bare litt lettere. Likte begge. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I Burnout spillene så har man en fartsfølelse som ikke ligner grisen, altså du blir slengt tilbake i sofaen når du fyrer av nitroen. Du blir skikkelig REDD. Digger Burnout serien, bra den endelig kommer på en verdig konsoll denne gangen. Burnout og Logitech G25 yes thank you. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har aldri kommet inni Burnout serien eg altså. Testet demoen fra forrige spill på 360 i sin tid, syns ikkje det var noe særlig. Dama digget det da Men den demoen var vel rimelig lite representativ for retail fikk eg intrykk av eller? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Litt gameplay her. Ser litt dult ut, men det nytter ikke å se videoer av Burnout - en må spille det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ser litt dult ut, men det nytter ikke å se videoer av Burnout - en må spille det. 9077466[/snapback] Jepp. Herlige kræsj! Chassiset blir deformert, slik som på Carmageddon 2. En av fordelene ved ulisensierte biler. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Utrolig fett.. hørte på 1up podcast i dag at dersom man har playstation eye (trolig også med xbox cam) på når man spille multiplayer så tar det snapshots som de andre får se når man kræsjer. Disse blir også lagret så du kan sende det til vennene dine. Skal bli morro å se trynet på folk mens du moser dem ut i grøfta Lenke til kommentar
freke Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Burnout og Logitech G25 yes thank you. 9063287[/snapback] En liten digresjon; har det kommet noen spill til ps3 som har G25 som et valg i menyen for controllers? Grunnen til at jeg spør er fordi det var eksepsjonellt ubrukelig i GT4 på ps2. Det "fungerte" til en viss grad, men that's it. Hvordan blir det da i Burnout, som er et relativt mye mer hektisk spill, på alle måter? Endret 18. juli 2007 av freke Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Burnout er ikke ment for å bruke ratt. Det blir bare teit. Ratt passer bedre til spill som Gran Turismo, Forza og Colin Mcrae Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tenkte det samme... Kan umulig være noe særlig å spille burnout med ratt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå