Woundz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vet dere hva som kan være feil når pcèn min bare boter(TIL WINDOWS) en sjelden gang???? JEg har innstallert Windows på nytt men den vil bare starte inne iblant!!! (jeg hadde flaks at den starta nå!!! Tør ikke å skru den av nå heller!!!) Jeg bruker Windows XP!!Jeg har bytta IDE kabel og sjekka Strømmen, og sjekka at den står riktig og sånnn... Har bestilt nytt Skjermkort men, jeg vet ikke om det har noe å si??? Vet dere hva som kan være feil??? Trenger svar fort!!!!! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Dere #GRÅLUM folk klarer det az hehe Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 utropstegn og spørsmåltegn er en fin ting!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hadde et liknende problem en gang jeg bygde en maskin for en kamerat. Når jeg innstallerte windows fikk jeg masse feilmeldinger. Det viste seg at jeg måtte oppgradere biosen fordi den gamle ikke hadde støtte for den prosessorn som stod i. (xp 1700+) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 kan vere deffekte IDE kontroller på hovedkortet, eller HD'en som starter og streike. PC'er er veldig uforutsigbare, og windows har samme feil mld for 30.000 ting. får du en feil mld. neste gang, skriv den ned, dra til MS's tech sider og leit etter svar Lenke til kommentar
Woundz Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Kan det være Skjermkortet eller HArddisken???? :wink: :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Du trenger ikke alle utropstegnene i Topicen i inlegget. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Prøv en annen CPU. Min XP1700 tålte ikke 1914mhz over lengre tid. Den ville akkurt Boote 98 ,men klikket med en gang. 2KXP ville den ikke boote heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå