kjartanh Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Jeg har fått meg et Asus a7v133 hovedkort som dessverre ikke passet i det gamle kabinettet. (Manglet 2 cm i front + at kjøleren havnet helt oppi strømforsyningen) Er det noen som har et forslag til et greit kabinett? Det viktigste er at det er rimelig støysvakt (og at hovedkortet passer, selvfølgelig) Kjartan Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: On 2001-12-26 02:52, kjartanh skrev:Er det noen som har et forslag til et greit kabinett? Det viktigste er at det er rimelig støysvakt (og at hovedkortet passer, selvfølgelig) Hvor mye har du tenkt å legge inn for et nytt kabinett. En koolance vannkjølig system koster rundt 2800 kroner, + strømforsyning. Da får du et realtivt støysvakt system. Eventuelt anbefale jeg Chieftec's kabinetter, dersom du skal ha et "vanlig" kabinett. Disse koster rundt 1000 kr med 340 Watt strømforsyning. Kabinettene er tunge, slik at vibrasjonsstøyen blir betraklig mindre. Den har smart løsninger og er stor og romslig. [ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2001-12-26 10:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå