Gå til innhold

Roger Waters i Bergen. 29 April


Wackee

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Her kan de som var på konserten poste inntrykk og andre øyeblikk i fra konserten. Kva synes de?

 

Personlig så syns eg det var heilt enormt. Roger Waters var i kjempeform og lagde mye liv. Hadde ikkje forventa så mykje, men han sang jo kjempebra!

Eg stod heilt fremst ved scena. I midten. Heilt ideelt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det var helt rått! Jeg sto helt fremme ved scenen. Akkurat der jeg sto var det litt problem med bråkmakere som ville slåss og lignende, men det ble ordnet opp i av vaktene.

 

Ellers så hadde Waters stålkontroll og var særdeles underholdende. Lyden og lyset var også enestående. Ene gitaristen imponerte meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Det var helt rått! Jeg sto helt fremme ved scenen. Akkurat der jeg sto var det litt problem med bråkmakere som ville slåss og lignende, men det ble ordnet opp i av vaktene.

 

Ellers så hadde Waters stålkontroll og var særdeles underholdende. Lyden og lyset var også enestående. Ene gitaristen imponerte meg skikkelig.

8505587[/snapback]

setlist? Skal ned til New Jersey og se han :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
spesielt hun "hyledamen" som jeg kaller det, hun var jo nesten helt identisk med det originale opptaket.

8506588[/snapback]

 

Synes alle "hyledamene" var fremragende. Det var helt fantastisk å høre på dem.

Lenke til kommentar
spesielt hun "hyledamen" som jeg kaller det, hun var jo nesten helt identisk med det originale opptaket.

8506588[/snapback]

 

Synes alle "hyledamene" var fremragende. Det var helt fantastisk å høre på dem.

8507669[/snapback]

Joda sant det, men nå tenkte jeg på hun som sang i The Great Gig in the Sky. Men du har helt rett, alle var veldig flinke. Men for å være helt erlig synes jeg denne konserten var mye bedre enn Stones konserten i september.

Endret av ArnoldLayne
Lenke til kommentar
spesielt hun "hyledamen" som jeg kaller det, hun var jo nesten helt identisk med det originale opptaket.

8506588[/snapback]

 

Synes alle "hyledamene" var fremragende. Det var helt fantastisk å høre på dem.

8507669[/snapback]

' Hyledamene ' har altid vært flinke med Waters og Pink Floyd syntes nå jeg. Iallefal alle live recordings jeg har sett. :)

Lenke til kommentar
Men for å være helt erlig synes jeg denne konserten var mye bedre enn Stones konserten i september.

8510042[/snapback]

Enig - Stones-konserten var veldig bra den òg!

 

Konsertene blir bare bedre å bedre for hvert år i Bergen! Sabbath-Stones-Waters. Jeg hørte snakk om at AC/DC skulle ta turen.

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...