Excelsion Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Heia, sliter litt med å få videotelefoni til å fungere. Har 2 stk. 7390. Har USIM fra Netcom til begge to. Begge to har full 3G dekning. Hvorfor får jeg da "Videoanrop mislyktes"? Noen som har peiling om det noe spesielt annen man må gjøre? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har ikke problemer med min K610i. Har du forsøkt å ringe Netcom på 05050? De kan i alle fall sjekke seg selv ut av saken, slik at du får insnevret litt.. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du har ikke kontantkort? Videotelefoni og NetCom vil ikke fungere med kontantkort nemlig. Har du ikke dette så hadde jeg ville ringt 05050, da må det nesten være noe feil med tjenesten Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du kan også prøve å koble deg til Telenors 3G-nett, og deretter bli kastet ut og tilbake til NetComs nett. Se om det fungerer da! Har prøvd det på flere telefoner, og det har, merkelig nok fungert! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ok, jo jeg har kontantkort på den ene. Men den andre er det SmartTalk på. Hm, jeg får .....forsøke å få tak i ett kort med ett abm. til den da. Er teit hvis det ikke funker med kontantkort iallefall :-) Jeg får prøve å se hvordan det går! Takker for svar! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ok, jo jeg har kontantkort på den ene.Men den andre er det SmartTalk på. Hm, jeg får .....forsøke å få tak i ett kort med ett abm. til den da. Er teit hvis det ikke funker med kontantkort iallefall :-) Jeg får prøve å se hvordan det går! Takker for svar! 8507148[/snapback] Det funker ikke med kontaktkort! Dette fordi NetCom vil la de meg regningsabonnement (de de tjener mest penger på) ha flere fordeler! Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Har en W850i foran meg nå, bruker YoungTalk og her fungerer ikke videotelefoni i det hele tatt.. Finner ikke 3G settings på NetCom sine sider heller. Endret 17. mai 2007 av BeachDumb Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har en W850i foran meg nå, bruker YoungTalk og her fungerer ikke videotelefoni i det hele tatt.. Finner ikke 3G settings på NetCom sine sider heller. 8634575[/snapback] Da kan du jo hente GPRS-innstillingene fra SonyEricsson.no (eller her fra amobil.no/oppsett). Hvis telefonen er ny bør du slette alle datakontoer + internettprofiler før du går i gang. (meny -> innstillinger -> kommunikasjon -> datakomm. -> datakontoer + kommunikasjon -> internettinnst. -> internettprofiler). Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ok, jo jeg har kontantkort på den ene.Men den andre er det SmartTalk på. Hm, jeg får .....forsøke å få tak i ett kort med ett abm. til den da. Er teit hvis det ikke funker med kontantkort iallefall :-) Jeg får prøve å se hvordan det går! Takker for svar! 8507148[/snapback] Det funker ikke med kontaktkort! Dette fordi NetCom vil la de meg regningsabonnement (de de tjener mest penger på) ha flere fordeler! 8507285[/snapback] Nå er faktisk kontantkortkunder noe av det operatørene tjener mest penger på. Så det er nok heller en annen årsak =) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fungerer videotelefoni for Telenor sine kontantkortkunder? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det funket i hvert fall for en tid tilbake, men da var det gratis. Eller med andre ord, det kostet ikke noe utover vanlig ringetakst. Nå vet jeg ikke, har gått over til OneCall så kan ikke teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå