Gå til innhold

Intel Pentium 4 - 2.8Ghz - Montering

notarget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg monterte min p4 2,4 med den svarte saken på, og det fungerte greit men når jeg fikk tak i no artic silver og skulle bytte det ut virket det nesten som den svarte teipen hadde smeltet fast.. Var mye stress med isopropanol for og få renset kjøleribba for gammel guffe :wink:

Lenke til kommentar
:cry:   hmmm.. jeg tok den av, er det farlig uten?  :cry:

Ja det er det.

CPU'en din vil bli alt for varm og levetiden blir max på 1-2 år, og det er uten overklokking.

Siden du har fjernet den så burde du dra ned til din lokale dataforhandler å kjøpe termisk kjøpepasta til CPU med en eneste gang.

Selvfølgelig går det ann å kjøre uten men levetiden vil bli ekstremt kort og den nye P4 du har investert i vil smuldre bort etter hvert rimelig rastk.

Hvis du ikke har ei datasjappe i nærheten av der du bor så tart du deg en tur til Microplex.no og kjøper Arctic Silver 3 Thermal Compound og ber microplex sende den som hastesak.

Lenke til kommentar

*phew*

Denne skal IKKE av atså? Wohoo. Beholdt min på pga jeg ikke fatta hva pokker det var, så leste jeg på foumet etterpå at den skulle av. (Års tid siden) Tenkte at jeg skulle ta den av nå som jeg gjør storoppgradering men får la den sitte på da :)

For sikkerhets skyld: AC3, Silent Viking. Da skal den ligge på right? Svart ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...