Marquiz Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Vifta mi bråker noe inn i h****** uten noe effekt. Vifta er standard vifta mi og er så dårlig at PCen slår seg av og på hele tiden. Målene er 80mmx80mm og fulgte med denne PCen som jeg kjøpte i Coop sitt PC tilbud. Jeg skal derfor kjøpe ny vifta! Kan dere si meg hva slags vifte jeg har og hvilken ny vifte jeg burde kjøpe? Her er linken: http://www.dinside.no/php/art.php?id=115975 Endret 30. april 2007 av Marquiz Lenke til kommentar
nets Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har du mulighet til å ta et bilde inne i kabinettet ? Så er det mulig å se om det er plass til en stillegående 120mm vifte (for å se hvor dimm slottene er og hvor høyt CPU socketen sitter mot PSUn) Lenke til kommentar
Marquiz Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Har du mulighet til å ta et bilde inne i kabinettet ? Så er det mulig å se om det er plass til en stillegående 120mm vifte (for å se hvor dimm slottene er og hvor høyt CPU socketen sitter mot PSUn) 8504128[/snapback] Jeg har ikke Kamera desverre men jeg tror det beste hadde vært og kjøpe en helt nu CPU vifte siden det er ganske liten plass til nye vifter og eksterne vifter der. Men hvilken CPU vifte bør jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Har du mulighet til å ta et bilde inne i kabinettet ? Så er det mulig å se om det er plass til en stillegående 120mm vifte (for å se hvor dimm slottene er og hvor høyt CPU socketen sitter mot PSUn) 8504128[/snapback] Jeg har ikke Kamera desverre men jeg tror det beste hadde vært og kjøpe en helt nu CPU vifte siden det er ganske liten plass til nye vifter og eksterne vifter der. Men hvilken CPU vifte bør jeg kjøpe da? 8508275[/snapback] Broren min har denne pc'en og han byttet til en slik vifte Den passer akkurat inn i det kabinettet, den kjøler bra (men så blir jo de cpu'ene temmelig varme da) og er forholdsvis stille (vertfall sammenlignet med den som står i maskinen fra før). Endret 11. mai 2007 av Fantasy6 Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som vet hvor mange db den originale vifta er på? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hmm, hvis du kan bruke Zalman CNPS 7700 så hadde det kanskje vore det beste. Har den sjølv og er storfornøgd. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hmmm denne her skal vist være ganske bra... https://prisguiden.no/product.php?productId=40058 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ja...TT Blue Orb II er en meget god kjøler! kan anbefales pga lite støy, bra kjøling og bra pris Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ja...TT Blue Orb II er en meget god kjøler!kan anbefales pga lite støy, bra kjøling og bra pris 8691036[/snapback] Den er veldig bra, men hvis den er aktuell så kan heller den kjøleren jeg linket til lenger oppe være mer aktuell (TT GoldenOrb II). Den er nesten lik som BlueOrb II, det eneste som er forskjellen er at GoldenOrb II er litt lettere. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hmm, hvis du kan bruke Zalman CNPS 7700 så hadde det kanskje vore det beste. Har den sjølv og er storfornøgd. 8591610[/snapback] Blir ikke denne kjøleren litt stor til dette lille kabinettet? Ville gått for en litt mindre kjøler, kansje en som lignet på boxed. Det er ikke altid disse er så dårlige som de virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå