TSP Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Artikler: - Arve Opsahl er død VG Dagbladet NRK TV 2 - Andre artikler Opsahl var en ener som artist Sven Nordin: -Veldig trist Harald Heide Steen Jr.: -Arve tok alt som en mann Olsenbanden Jr.: Arve var en inspirasjon Bilder VG - Bildeserie Dagbladet - Bildeserie Sent i går kveld døde Arve Opsahl. Kjent fra både TV-serier og filmer. Men folk flest forbinder han nok med TV. Som blant andre Egon Olsen i Olsenbanden og Henry i Mot i Brøstet. Opsahl ble 85 år gammel. Takk for alt Arve. Endret 30. april 2007 av TSP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Dette var leit, Arve Opsahl var ein av dei gode gamle norske skodespelarane. Av det han har vore med på er utan tvil Olsenbanden mine favorittar, har hatt så mykje moro med dei filmane. Han var og god i Mot i Brøstet (på den tida, i dag er ikkje MiB like bra). Takk for alle dine planar Egon Olsen, kvil i fred. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 R.I.P og tusen takk for at du har bidratt til å lage tidenes morsomste norske filmserie. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Trist å høre, dette. Jeg trodde i sin tid, da han lå for døden i The Julekalender, at det var virkelig. Så for min del levde han litt på lånt tid. Genial skuespiller, garantert en person som vil bli savnet... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Veldig veldig trist dette. Norge har mistet ein av sine største skuespillere. Takk for alt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har oppdatert førstepost med litt flere artikler for de som er interessert. Men først og fremst vil jeg si litt mer enn i sted. Jeg husker når jeg var en 5-6 år, det var en fantastisk tid, men lørdagene var definitivt best. På lørdagskvelden slo en på NRK 1 for å se på Olsenbanden. Ingenting var som å legge seg på et teppe med godteri, et glass saft og chips. Det var en magisk tid, jeg kjente ikke Arve Opsahl, jeg var for liten. Jeg kjente kun Egon Olsen, for en fyr! Senere oppdaget jeg Mot i Brøstet, like magisk. Det var ikke sjelden jeg spiste corn flakes i tillegg til å se på det. Henry var en artig fyr, han var definisjonen på artig, på moro. Jeg kjente ikke Arve Opsahl, jeg kjente bare Henry. Først de siste 3-4 årene har jeg vel blitt kjent med Arve Opsahl på ordentlig, sett andre filmer og programmer han har vært med i, skjønt hvem han var og hvem han fortsatt vil være for meg. Igjen; Tusen takk Arve, det var litt ekstra surt å få nyheten servert på min bursdag, for du har betydd mye for meg. Det jeg husker aller best fra mine barndomsår er deg. Hvil i Fred Arve. Preben. Endret 30. april 2007 av TSP Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Alltid leit når folk som har vært der hele livet takker for seg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Alltid leit når folk som har vært der hele livet takker for seg. Enig. Han har liksom alltid vært der.... Synd dette Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Triste greier Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 R.I.P! Kommer til å savne han! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Huff, dette var leit. :/ Elsket Olsenbanden filmene som barn og Arve gjorde en utrolig god jobb som Egon Olsen. R.I.P Arve Opsahl. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Nei! Henry! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 han var en dyktig skuespiller! rest in peace Opsahl Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Veldig trist ja. R.I.P. Arve. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Trist dette. Den siste av Olsenbanden (bortsett fra Dynamitt-Harry da). De er nok gjenforent og legger nye planer på et bedre sted nå. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Huff, så trist! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Leit å høre. Han har bidratt til mye latter gjennom årene. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Utrolig synd! En av Norges største ildsjeler har gått hen. Han har gitt oss utrolig mye flott opp igjennom årene. RIP ! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Veldig trist, som mange allerede har nevnt, en av mine store barndomsidoler. -Takk for alt- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det er en trist nyhet, han har vært stor skuespiller. Han vil bli husket som Egon i Olsenbanden og Henry i Mot i brøstet. Tipper han får det godt med Kjell og Harry der oppe -Hvil i Fred- Raste Endret 2. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå