martin_schutt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nokia 95 har jo så og si alt. Hva vil bli det neste som kommer? Hva kan egentlig slå n95? Noen nye interessante funksjoner som kommer fremover? Mvh Martin Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 HTC kaiser tror jeg ... Lenke til kommentar
martin_schutt Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 HTC kaiser tror jeg ... 8503709[/snapback] hmm.. fortell Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 grunnen til at jeg tror kaiser er fordi den har alle funksjonene som n95 har pluss litt til Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg tror N98 vil slå N95 Selv om man har lansert det som er pr. i dag den mest funksjonsrike telefonen på markedet, betyr ikke det at utviklingen har stagnert. Det neste for Nokia akkurat nå er uansett å få på plass en bedre GPS-løsning, samt at alle produsenter må bli flinkere på det med batteri. Utover det igjen er det vel flere spennende prosjekter på gang, med OLED-skjermer, fleksible skjermer, nye batterityper osv. Lenke til kommentar
martin_schutt Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg tror N98 vil slå N95 Selv om man har lansert det som er pr. i dag den mest funksjonsrike telefonen på markedet, betyr ikke det at utviklingen har stagnert. Det neste for Nokia akkurat nå er uansett å få på plass en bedre GPS-løsning, samt at alle produsenter må bli flinkere på det med batteri. Utover det igjen er det vel flere spennende prosjekter på gang, med OLED-skjermer, fleksible skjermer, nye batterityper osv. 8504534[/snapback] Alt dette her er jo bare finpuss. Jeg mener noe som virkelig vil knuse den.. Som når n95 kom med GPS.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Siemens hadde jo GPS i 2005, så sånn sett er jo ikke det noe revolusjonerende Satelitt-TV mottager på mobilen kanskje. Og bra tjenester er vel så viktige som nye funksjoner. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva vil bli det neste som kommer? Nokia er sikkert godt i gang med utviklingen av N96 og 97 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje de gjør som de har hatt en tendens til før? Eks komme med en N95 oppgradert versjon bare uten barnefeil og forbedret de svake delene osv... Kalle den N95ie, hehe Hva vil bli det neste som kommer? Nokia er sikkert godt i gang med utviklingen av N96 og 97 8506087[/snapback] Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Førstemann til å lansere en telefon med tilsvarende specs som N95 med som i tillegg lar deg bruke telefonen noen timer før den går tom for strøm vil nok være overlegent. N95 er en knakende god telefon på papiret og en kul fiklegadget, men den blir ubrukelig når det kommer til batteritiden. Det neste store blir telefoner som kan kombinere GPS, godt kamera (kameraet på N95 er ikke godt, det tar bare bilder med høyere oppløsning), DVB-T, WLAN, VGA-skjerm, full touch-screen, noen GB flashdisk og godt batteri. Nanoprojektorer er jo i full sving også og da er snart mobiltelefonen projektor i tillegg til gps, kamera, mp3 spiller, e-mail maskin osv. Selv lar jeg kamera være kamera, gps-enhet være gps-enhet og telefon være telefon et år eller to til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå