Gå til innhold

Hvilke Linux-distribusjoner er gratis åfå tilsendt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er flere, men du kan laste ned andre versjoner fra distrowatch.com Fra samme side kan du også bestille cdplater med den versjonen du ønsker for en billig penge +frakt. Dersom du kjøper Linux blader så følger det ofte med en dvdplate hvor du finner to eller flere versjoner som i bladet "Linux Format". :)

Endret av Govassa
Lenke til kommentar

Ok, skal se på distrowatch.com. Må skaffe meg brenne-cd'r og da ;)

Nææ, jeg gidder ikke bestille når jeg kan få gratis. Vil bare samle litt hehe...men hvis jeg bestiller får jeg vel med sånn "ordentlig" Linux-cd cover greier eller?

Vet du sånn ca. hvor mye det koster og hvor jeg kan kjøpe det? Har aldri sett det før, men så har jeg heller aldri lett etter det siden jeg ikke har hørt om det før heller

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bestilt selv, men vil tro du får omslag osv. Bestiller du Ubuntu så får du det, samt stickers til å klistre på pcen. Men det beste er å laste ned selv - det kommer nye versjoner så ofte at det har liten hensikt å samle. Hvis du har en cd/dvd brenner som støtter Lightscribe(http://www.lightscribe.com/) så kan du lage egne omslag på cdplaten, det blir faktisk ganske så kult. Lightscribe fungerer helt fint med Linux:-D

Lenke til kommentar

Lightscribe fungerer også med windows(hva gjør ikke det :( ), og for noen måneder siden kom dette også til Linux :w00t: Du kan bla. installere det via Automatix2 for Ubuntu. Merk at du må ha egne cdplater for dette som er noe dyrere enn vanlig, samt en brenner som støtter det.

Hva med et omslag der Tux sitter oppå Ballmer-gutten, du får poste bildet ditt her når du er ferdig :)

Lenke til kommentar

Haha, kan jo prøve...søkte på Ballmer på Google, og fikk sida til MS opp med et bilde av han bio_steve.jpg.

Er ikke så veldig god i Photoshop, men jeg kan jo prøve ;P

Edit:

Det var riktig person ikke sant?

Edit 2:

Så det er bare Ubuntu, Kubuntu og Edubuntu som er gratis å få tilsendt i posten?

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar
Er ikke så veldig god i Photoshop, men jeg kan jo prøve ;P

Da kan du istedet fikse det i Gimp - så lærer du deg det programmet(veldig bra!).

Det var riktig person ikke sant?
Ja. Du kan gå til youtube.com og søke på "monkey boy" så finner du noen artige filmer med han :D

Så det er bare Ubuntu, Kubuntu og Edubuntu som er gratis å få tilsendt i posten?
Så vidt jeg vet ja.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...