Drillo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Et merkelig fenomen i kristenverdenen er Maria-statuene som gråter. Jeg så en program om det en gang, men klarte ikke finne det på GV/YT nå. Hva tror dere? Er det bare bullshit? Jeg må si mange av de som forteller om det virker pålitelige, men det beviser naturligvis ingenting. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Gråtende Maria-statuer er ingenting; alt har en naturlig forklaring -- og i tilfellet Maria-statuene så har det vært alt for mye forfalskninger og tulleball. Endret 30. april 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva tror dere? Er det bare bullshit? 8503577[/snapback] Anbefaler deg å se episoden av Penn&Teller: Bullshit, som handler om akkurat dette. Og ja jeg tror det er bullshit. Handler vel mye om penger. Husker ei dame som fant ei brødskive med maria på. Før hadde hun utstillinger, men nå tror jeg hun har solgt den. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jepp, brødskiva (som var en toast med innbrent "Maria") ble solgt til Golden Palace for en fin sum. Som tidligere sagt: alt har sin naturlig forklaring, som både innebærer naturvitenskap og menneskets grådighet og evig søk om annerkjenelse og penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå