kholand Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 HAHA! fikk Mustek sitt lille søte MDC3500 (med blitz og lcd) til jul! Og kvaliteten er helt prima...med tanke på at kameraet koster snaue 1500 blås! -mye bedre kvalitet enn Gsmart mini 2 bildene!! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hei, jeg har bestilt kameraet nå og venter spent. Det er ikke noen som kan laste opp eller har en side der det er bilder som er tatt med det kameraet? Det hadde vært supert! Er det ellers noen som har noen erfaringer med det kameraet? __________________________________________________________ Ultra Lenke til kommentar
kholand Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Er veldig fornøyd med kameraet...i godt lys tar det nesten like gode bilder som mitt canon coolpix 990! Kameraet trenger mye lys..og SÆRLIG lcd skjermen. finnes en "langtidseksponerings-funksjon" men da blir bildene så fryktelig gule/røde.. En bør ha photoshop e.l. i tillegg... funksjonene "auto levels" og "auto color" gjør at de fleste bilder blir meget fine. Hvis noen kan si meg hvordan jeg legger opp bilder/lager et galleri, så har jeg endel bilder dere kan få se på. MEN kameraet tar bedre bilder enn Gsmart mini 1/2/3! Dessuten er det super-brukervennlig Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 legg de ut i forumet..Eller send de på epost til meg .. Er det noen andre som vet om noen bilder osv av/fra kameraet??? thnx ppl Lenke til kommentar
kholand Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 legge in i forumet? hva er det for et svar? jeg trenger HJELP! hadde vært fint med et galleri. -har mange bra bilder tatt med mdc3500 Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Send de på epost til meg visst du gidder plz Venter spendt på kameraet nu ) Lenke til kommentar
Anel Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Følger det med oppladbare batterier med Mustek MDC 3500?? Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heisann! Synes også dette kameraet ser spennende ut. Koster kun 1200 fant jeg ut etter fritekstsøk i prisguiden. Jeg har sett på gsmart mini og div. minikamera, men jeg vil ha et med blitz! Tenkte å ha et lite, søtt, billig (så jeg ikke trengte være så redd for det) til bla. fester. Tar det brukbare bilder innendørs med lite lys, til 10x15 fremkalling? Thanx for svar Lenke til kommentar
kholand Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 tar greie nok bilder, men du må prøve ut de forskjellige hvitbalanse instillingene for å finne en instilling som passer der og da.. ellers så må du nok belage deg på litt jobbing i photoshop for å få greie bilder. -det er mest snakk om "auto-levels" og kanskje "auto colour". Lenke til kommentar
herrugle Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 (endret) - Endret 8. oktober 2005 av herrugle Lenke til kommentar
kholand Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 mdc 3500. bra kamera til den prisen. ikke noe mere. du kan se på www.home.no/kholand for eksempelbilder. skal laste de opp nå. videofuksjonen suger, MEN noe er bra -du kan ta video så lenge du har minne. filmet i 30 minutter på et 64mb kort. -sikkert plass til mere også Lenke til kommentar
kholand Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 nå er de oppe. skal laste opp større bilder i ettermiddag. slenger med et videoklipp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå