Gnotten Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ok, her er en quiz til dere. Hvor mange klarer dere. For de som ikke skjønner, så er svarene postet "skjult" under spørsmålet. Det dreier seg altså om sitater fra kjente filmer, bort imot alle er klassikere. Hvor mange klarer dere uten å bruke hjelpemidler? LETT I'm going to make him an offer he can't refuse. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor THE GODFATHER (1972) May the Force be with you. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor STAR WARS (1977) Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor THE WIZARD OF OZ (1939) Rosebud. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CITIZEN KANE (1941) You talking to me? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TAXI DRIVER (1976) Show me the money! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JERRY MAGUIRE (1996) It's alive! It's alive! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor FRANKENSTEIN (1931) Mrs. Robinson, you're trying to seduce me. Aren't you? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor THE GRADUATE (1967) Ok, det var alt jeg rakk for nå, er foreløpig lett, skal komme med vanskeligere når jeg får tid. Vurderer også å legge til linker mot IMDB for hver film, men tar for lang tid til at jeg rekker det nå. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det finnes en relativt lik tråd... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det finnes en relativt lik tråd... 8503483[/snapback] *magic hands* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg