eXtreme-501 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Men Andreas045: anbefaler deg å kjøpe xbox 360 kontroller Da får du en kontroller med god kvalitet Endret 30. april 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Men Andreas045: anbefaler deg å kjøpe xbox 360 kontroller Da får du en kontroller med god kvalitet 8507641[/snapback] Hehe har lyst på den ja. Jeg mener jeg har sett en sånn kontroll på Clas Ohlsen, som man kan koble rett til PC uten adapter. Så for se om det blir noe av Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du trenger ikke adapter hvis du kjøper xbox 360 kontroller med tråd, hvis det er det du tror. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Du trenger ikke adapter hvis du kjøper xbox 360 kontroller med tråd, hvis det er det du tror. 8507731[/snapback] mener du at man kan kjøpe vanlig xbox controll med ledning og koble den til USB porten, også funker alt?..Det pleier ihvertfall å stå på noen "For PC", virker som det er den samme som alle andre..men samme design, bare at den er kun for PC. Endret 30. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
spracket Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Du trenger ikke adapter hvis du kjøper xbox 360 kontroller med tråd, hvis det er det du tror. 8507731[/snapback] mener du at man kan kjøpe vanlig xbox controll med ledning og koble den til USB porten, også funker alt?..Det pleier ihvertfall å stå på noen "For PC", virker som det er den samme som alle andre..men samme design, bare at den er kun for PC. 8507761[/snapback] Man kan kjøpe en vanlig xbox 360 kontroll med tråd. Spiller selv med det å det funker optimalt. Har vanskelig for å gå tilbake til tastatur når jeg spiller sportspill elelr bilspill. Er en mye bedre opplevelse med den kontrollen. For å svare på spørsmålet ditt så står det ikke kun for pc på disse kontrollene, er bare plug and play. Anbefales sterkt! Endret 30. april 2007 av hyped Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Du kjøper bare en vanlig xbox 360 kontroll og kobler i usb porten, så funker den. Tror det er sånn for vista. For xp tror jeg man trenger et lite program som du laster ned. Skal prøve å finne den linken der det står om det EDIT: Litt sen Men her kan du laste ned et program for å bruke kontrollen med xp og vista. Endret 30. april 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Men funker vibreringa når man bruker kontrollen på pc? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Du kjøper bare en vanlig xbox 360 kontroll og kobler i usb porten, så funker den. Tror det er sånn for vista. For xp tror jeg man trenger et lite program som du laster ned. Skal prøve å finne den linken der det står om det EDIT: Litt sen Men her kan du laste ned et program for å bruke kontrollen med xp og vista. 8507967[/snapback] Høres bra ut :!: men ja, funker vibreringa når man bruker den på pc? Lenke til kommentar
spracket Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei vibreringen funker ikke på de spillene jeg har prøvd de på. Jeg mener å huske at vibrering må være implementert i spillet. Men, nei det funker ikke til dags dato Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har fått mottakeren nå. Men lurer på hvilket program jeg skal bruke til den. Siden i f.eks Gta San Andreas så får jeg ikke brukt RT for å Gasse og LT for å Bremse/rygge Prøvde pinnacle game profiler, men den kræsjer når jeg åpner ett spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå