Gå til innhold

Ny laptop med 13'3 skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får jeg lov til å foreslå en MacBook uten at noen dreper meg? Skjermkortet egner seg ikke spesielt til spill, men det sier du jo ikke er noe problem uansett.

Hva mer konkret skal du bruke den til?

8503425[/snapback]

Hmm, nei ikke MacBook:p Den vil bli brukt til skole og litt multitask. Helst C2D :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg og skal kjøpe en bærbar-PC til skolebruk, og jeg har tenkt å kjøpe Macbook. Jeg har heller ingen erfaringer med Mac, men jeg har lest en del, og det virker veldig enkelt. Grunnen til at jeg vil ha Macbook er at den starter veldig for (under 30sec fra du trykker på på-knappen til den kan brukes), godt batteri, OS X er bra til å redigere video og til lydproduksjon.

Ps. ER det bare maskiner med 13,3" skjerm, eller kan du også ha 14,1 og 12 ?

Lenke til kommentar

Har begynt lest litt om MacBook nå jeg også, så får se hva det blir til. En lett 14" går til nød, og 12" er det bare og komme med =)

jon_o: Har sett litt på den, men leser flere plasser at den sliter med mye varmeutvikling, samt at jeg syns det er en ulempe at minnet er loddet fast..

Endret av stinger82
Lenke til kommentar
Har begynt lest litt om MacBook nå jeg også, så får se hva det blir til. En lett 14" går til nød, og 12" er det bare og komme med =)

jon_o: Har sett litt på den, men leser flere plasser at den sliter med mye varmeutvikling, samt at jeg syns det er en ulempe at minnet er loddet fast..

8503828[/snapback]

Tror ikke minne er loddet fast. CPUen er loddet fast så den kan du ikke bytte, men minne er kjempe lett å bytte.

Fjerner batteriet, fjerner 3 skruer som holder hardisken fast også kan du bytte minne.

Lenke til kommentar

Du får en 14,1" på ca. 2 kg. Et godt tilbud for tiden er HP nc6400.

Ellers kan du også vurdere Lenovo Thinkpad sine 14,1". Lenke til en modell

Begge ovennevnte maskiner er ment for bedriftsmarkedet og har ypperlig byggekvalitet og sikkerhetsfunksjoner.

Eller kommer Asus med en ny modell basert på det nye bikkesettet fra Intel. ASUS A8Sc med en 14" WXGA+,NVIDIA Go8400, Core 2 Duo T7100, 1GB, 160GB, DVD±RW, WLAN/BT, VHP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...