Lillevold Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hallo der, skal kjøpe nytt midikabinett, og er ute etter noe skikkelig støysvakt. Ser at In-Win S506 blir anbefalt, men hvor får jeg tak i dette? Har ikke funnet en eneste Web-shop som har dette kabinettet inne. Noen som kan hjelpe, evt. som har andre kabinetter å anbefale? MVH Lillevold Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har In-Win S506. Jeg kjøpte det fordi det skulle være så støysvakt. Dette har fått meg til å lure på hva slags spetakkel det er i andre kabinett. PSU'en til In-Win S506 har noe som heter 'noise-control'. Dette virker slik at vifta støyer så vanvittig at den overdøver alt annet du putter inni kabinettet. Det er kanskje det som menes med støysvakt. Det kan selvfølgelig hende at jeg har vært uheldig med mitt kabinett, men skulle jeg kjøpt nytt i dag, ville jeg valgt noe annet. Det virker som om det er lagd sånn litt i full fart. Det er sikkert en grunn til at ingen web-shopper har In-Win S506. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå