abene Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Microsoft har nå sluppet en åpen betaversjon av neste serverversjon - med kodenavn "Longhorn". Les mer Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fint at de støtter Itanium, men det gjenstår å se om Longhorn for Itnaium har tilsvarende ytelse som de andre operativsystemene. Windows server 2003 henger en del etter HP-UX og Linux på Itanium platformen ytelsesmessig, men det gjelder vel for Linux på x64 også. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 seriøst... CORE bør nevnes i artikkelen! Det er jo den største revolusjonen innen microsoft serversystemer siden NT! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hmm, leste litt om CORE nå netopp da jeg leste posten din JKJK. Ser ut til at CORE er en server-versjon uten GUI? Stemmer dette? Betyr det at en slik versjon bør brukes til sentrale serverroller som domenekontroller, DNS, DHCP osv? Vil dette øke ytelsen ettersom de ikke trenger å kjøre et GUI? Eller er det andre ting som spiller inn? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Andre som har problemer med å laste ned betaen? Jeg blir plutselig forwardet til Microsoft's hovedside når jeg prøver å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå