xist Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Herregud, det nærmer seg nå, SC2 PLEASE! Gi meg en fin videreføring av starcraft sagaen, ikke noe tull, enkel overføring til glattere grafikk, samme flotte gameplay, 1 ny rase, noen nye units, og jeg er stråååååålende fornøyd! BARE IKKE NOE NY MMO! although jeg tror sansynligheten er ekstremt liten for det, de vil nok ikke ha en konkurrent til WoW. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Tror de tidligere har uttalt noe så merkelig som at de fremtidige spillene dems vil være internet basert? Om det betyr bare mmorpg'er behøver det kanskje ikke å gjøre, men noe liknende? Jeg tenker litt det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bring it! Starcraft 2 helst .. Har fortsatt gode minner fra den tiden vi koblet opp modemet og spilte SC. Savner strategi spill Jeg tror og håper at det blir SC2 eller D2. Tror ikke de kan ha noe annet spill å introdusere.. om ikke de har komt opp med noe helt ny ide. Skal de lage en ny tittel, så bør den vær nyskapende også! Dette er Blizzard! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Her kan dere følge med på oppdateringer fra blizzards presentasjon, IGN er der: http://pc.ign.com/articles/788/788627p1.html Endret 19. mai 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nå skal de visst presentere noe tror jeg! Lenke til kommentar
VårHerre Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 takker for linken :D:D 8644587[/snapback] http://wc3.gosugamers.net/news/6297 her og.. noen som vet om noen live streams eller noe? var et par planlagte, men virker som de ble cancellert... noen vet om noe som er oppe og går ? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 De viser visst en video av et spill nå. Muligens det nye spillet, hva det nå enn er! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 OG DET ER STARCRAFT 2!!!!!! Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 FMV sequence in a spaceship - looks Terran - zooming in on a metal door - door opening - reveals a guy with a cigar in chains - prisoner - door shuts behind him - there's so much bass the room is shaking - guy steps into some kind of metallic devicce - legs are strapped in - guy rising toward ceiling - Korean text on screen got people very excited - another part of the machine is dropping metal arms on him - machine whirring - applying armor to his torso - extremly detailed visuals here - now guy is strapping on gloves - armor is molding together - seems like a Terran marine - rockets turn on - zerg now onscreen - Marine delivers a line - StarCraft 2 officially announced. Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 3:00 - FMV sequence in a spaceship - looks Terran - zooming in on a metal door - door opening - reveals a guy with a cigar in chains - prisoner - door shuts behind him - there's so much bass the room is shaking - guy steps into some kind of metallic devicce - legs are strapped in - guy rising toward ceiling - Korean text on screen got people very excited - another part of the machine is dropping metal arms on him - machine whirring - applying armor to his torso - extremly detailed visuals here - now guy is strapping on gloves - armor is molding together - seems like a Terran marine - rockets turn on - zerg now onscreen - Marine delivers a line - StarCraft 2 officially announced. xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hehe, tenkte akkurat at jeg skulle komme med den infoen der. Dette er stort! Nå har vi fått TA2/Supreme Commander og så C&C3...og nå et nytt Starcraft! RTS is back for good, baby. :cool: Lenke til kommentar
VårHerre Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hehe, tenkte akkurat at jeg skulle komme med den infoen der. Dette er stort! Nå har vi fått TA2/Supreme Commander og så C&C3...og nå et nytt Starcraft! RTS is back for good, baby. :cool: 8644610[/snapback] gRATULeREr mED dAGEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Gode nyheter Dagen blir dobbelt så god med denne nyheten. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hehe, tenkte akkurat at jeg skulle komme med den infoen der. Dette er stort! Nå har vi fått TA2/Supreme Commander og så C&C3...og nå et nytt Starcraft! RTS is back for good, baby. :cool: 8644610[/snapback] gRATULeREr mED dAGEN! 8644613[/snapback] I like måte! Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Finner en video av sc2 her. http://www.ggl.com/ Og bilder av spillet her. http://media.pc.ign.com/media/850/850126/imgs_1.html Endret 19. mai 2007 av RocketArena Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Når er dette å få kjøpt? 8644706[/snapback] "Blizzard has not yet announced a release date for StarCraft 2." Lenke til kommentar
Pyso Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Å, herregud.. Nå kan jeg dø lykkelig Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Cyrus har laget en tråd om annonseringen av SC2 her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=184&t=767562&st=0 Tråden har linker til sider med info, bilder og videoer. Endret 19. mai 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg