Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Om det eventuelt kjem Starcraft 2 blir det nok neppe blanda med Warcraft, skal ikkje bekymre deg for det. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Sitter faktisk å ser på SC kamp nå, personlig regner jeg det som det best balanserte rts spillet som er lagd. Spiller fortsatt diablo2 også, så hadde ikke klaget om det var d3 som kom. Eneste jeg "krever" om det er sc2 som kommer, er at de prioriterer balansen mellom rasene og at spillbarheten er like bra som på første. Alt annet kan for det meste tilgis. Blir spennede å se. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Uff, håper ikke det blir MMO. De har jo allerede ødelagt en serie pga det. Endret 30. april 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Uff, håper ikke det blir MMO. De har jo allerede ødelagt en serie pga det. 8508949[/snapback] Den må du nesten utdype.. Er ikke WarCraft 1, 2 og 3 like bra som før fordi at WoW kom? La de til nye patcher til WC etter at WoW kom for å gjøre de dårligere? Eller er det fordi at Blizzard tvinger deg til å spille WoW i stedet for WC? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg vil ha Starcraft 2! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg hadde også elsket et WCIV, men det er vell "umulig" Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Uff, håper ikke det blir MMO. De har jo allerede ødelagt en serie pga det. 8508949[/snapback] Den må du nesten utdype.. Er ikke WarCraft 1, 2 og 3 like bra som før fordi at WoW kom? La de til nye patcher til WC etter at WoW kom for å gjøre de dårligere? Eller er det fordi at Blizzard tvinger deg til å spille WoW i stedet for WC? 8508978[/snapback] Ingen som tvinger meg til noen ting, men jeg synes ikke World of Warcraft hører med. Liker heller seriene som de er, vil ikke ha noe World Of Diablo eller World Of StarCraft. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Starcraft RTS hadde kanskje virkelig vært noe Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hadde vært utrolig kult om dem laget et Starcraft 2. Helst ikke med supergrafikk heller Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Blir det et RTS håper jeg at dem dropper alt av helter. Heltene i WC3 ødela hele multiplayer spillopplevelsen min. Funket greit i story mode men helter er en av de dårligere ideene blizzard har lagt inn i RTSen sin. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Neh, imo så er heltene i WC3 noe av det som gjorde det så bra og annerledes. Warcraft er jo fantasy, så heltene passer liksom inn. Helter hadde ikke blitt bra i Starcraft da, siden Starcraft er Sci-Fi. Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Heltene har alt for stor innflytelse. WC3 hadde alt for lite muligheter. max 90 "units" samt kun 5 gullgravere per mine. I tillegg til Upkeep cost. Følte jeg aldri fikk noe serlig arme og mye av fighten gikk på hvem som fikk ned helten til den andre først. Og skal jeg spille PvP holder jeg meg til et RPG. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ja, det er det som er bra, de har en stor betydning for en kamp. Hvilke helter man går er en stor del av taktikken. Og nei, mye av fighten går ikke ut på å få ned helten til den andre først. Noe sier meg at du ikke spilte WC3 på battle.net særlig lenge. Har du forresten prøvd The Frozen Throne? Det er nesten en helt annen verden enn standard RoC. Red.: Kan vel konkludere med at helter er noe man enten elsker eller hater. Endret 1. mai 2007 av TomFu Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Spilte tft ja. Spilte en del LAN med noen kammerater også. Ingen av oss var overdrevent fan av RP elementet i multiplayerdelen. Vi er nok i den gruppen som hater helter ergo.. SC2 uten helter pliex Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det faktum at spillet skal offentliggjøres i Sør-Korea, Starcraft-fansens høyborg, bør være en indikasjon på hva vi kan vente oss. 8503797[/snapback] Jeg er så enig i den uttalelsen, og som en gammel SC player, forventer jeg egentlig ikke mindre Uansett, gav SC TO, meg mange mange mange fine timer med mine venner, og jeg håper at det blir flere nå. Have a nice day! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Starcraft Ftw... er eneste spillet jeg spiller omtrent.. bortsett fra litt css en gang i blandt. Hadde vert fint med starcraft 2.0 i stedet for 2 på en måte... er lite å fikse på bortsett fra å gjøre det hele mer strømlinjeformet. Men på en annen side hadde det vert fett med en ny rase og flere uniter. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Give me Diablo 3 or give me death! //LD Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) åååå!, Denne nyheten varmet hjertet mitt Håper så indelig at de kommer med Starcraft 2. Starcraft er heelt klart det beste strategi spillet noen sinne, med warcraft 3 like bak Endret 1. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Starcraft 2 først herregud å gøy det hadde vært om det kom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg