Gå til innhold

Hvilken er hurtigst; nokia n73 el 7390?

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal ha ny telefon, og valget står mellom n73 eller 7390. Har hatt n73 tidligere, og jeg var veldig fornøyd med telefonen. Eneste aberet er at jeg nå har en reklamasjon på den fordi den ikke var "helt god". Bl.a. så rakk jeg å gå på do den tiden jeg ventet på å velge tekstmeldinger frem til jeg kunne skrive dem.

Såpass treg responstid regner jeg ikke med er normalt for en n73, men er nokia 7390 veldig mye hurtigere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7390 har serie 40 og er mye raskere enn n73....til gjenngjeld finnes det vel knapt nok en styggere telefon på markedet(men det var vel ikke spørsmålet hvilken som var finest ;-) )

8503229[/snapback]

Nei i grunn ikke, men takk for svar :-)

Du har kanskje noe annet å anbefale som arbeidstelefon (det som er litt kjipt også med n73 er at det tar votter og vinter å viderekoble. Dette er funksjon jeg bruker sånn ca 100 ganger pr. arbeidsdag)?

N95 vil jeg IKKE ha. Har holdt den i hånden, og den blir rett og slett for stor for "puselankene" (men den bruker jo symbian serie 60 og er sikkert like treg som n73?).

Lenke til kommentar
7390 har serie 40 og er mye raskere enn n73....til gjenngjeld finnes det vel knapt nok en styggere telefon på markedet(men det var vel ikke spørsmålet hvilken som var finest ;-) )

8503229[/snapback]

Nei i grunn ikke, men takk for svar :-)

Du har kanskje noe annet å anbefale som arbeidstelefon (det som er litt kjipt også med n73 er at det tar votter og vinter å viderekoble. Dette er funksjon jeg bruker sånn ca 100 ganger pr. arbeidsdag)?

N95 vil jeg IKKE ha. Har holdt den i hånden, og den blir rett og slett for stor for "puselankene" (men den bruker jo symbian serie 60 og er sikkert like treg som n73?).

8503326[/snapback]

Du kan kanskje vurdere E65.. Har den selv nå og synes den er betraktelig kjappere i responsen enn N73.. :cool:

Lenke til kommentar

Du kan kanskje vurdere E65.. Har den selv nå og synes den er betraktelig kjappere i responsen enn N73.. :cool:

8503552[/snapback]

Hvordan blir billedkvaliteten med denne? Kan antakeligvis ikke sammenliknes med n73, men kanskje med 7390(?). Har den smileys? :D

Lenke til kommentar
Bildekvaliteten på E65 er desverre ikke mye å skryte av.. 2mpx,mangler AF og kameralys..Men den har jo til gjengjeld andre kvaliteter som feks wlan  :w00t:

8503640[/snapback]

OK. Takk for svar. Leser diverse tester her og vurderer/revurderer så det knaker i hjernebarken (valg av mobiltelefon er ALVORLIGE GREIER :yes: )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...