Gå til innhold

[løst]GULLAN, kunne du tenkt deg dit?


Anbefalte innlegg

Halloen

 

Skal vere med å arrangere GULLAN 25. - 27. juni forhåpentligvis. Men me må ha eit minimun anntal som kjem hvis det skal bli. Derfor så vil eg høyre her om det er nokon som kunne tenkt seg å reise dit?

 

www.gullan.tk er sia (laga igår!)

 

Det skal vere i Gaupne, ein halvtime ifra Sogndal. Her er det plass til mangen. Trur linja er rundt 3-4 mbps :hmm: Hugsar ikkje heilt. Men uansett, send mail hvis du absolutt kjem eller berre spør hvis du lurer på noko :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siden så bare ikke ut!

 

Ingen har lyst til å komme på en LAN med ei slik side!

 

Lag ei ordentlig side med god info om alt som skal skje. Søstera mi på 8 kunne lagd ei side som er bedre en det der i word.

 

Her er noen ting som bør besvares på siden:

 

1. Hvor mange deltakere er det plass til?

2. Hvor stor bordplass er det per deltaker?

3. Hvor mange vakter er det?

4. Er vaktene over 18 år?

5. Hvorfor er det ikke bedre internett linje?

6. Blir det gigabitt nettverk?

7. Er det gode premier, evt. hva er premiene?

8. Er det lov å ta med seg kjøleskap, micro etc?

9. Hvor mye strøm får hver deltaker?

10. Hvor mange nettverks porter får hver deltaker?

11. Er det påbudt med hodetelefoner?

12. Hvor ligger lokalet? (kart?)

13. Hvordan er det med toaletter etc?

14. Blir det kompoer i CS 1.6, CS S, BF 2 ol?

15. Blir det en scene med aktivitet på?

16. Er det lov å komme på besøk? (uten å betale, og uten PC)

17. Erstatter dere tapt/ødelagt utstyr?

18. Hvor gamle er dere som arrangerer?

 

Det er mange andre ting også som kan være kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Den siden så bare ikke ut!

 

Ingen har lyst til å komme på en LAN med ei slik side!

 

Lag ei ordentlig side med god info om alt som skal skje. Søstera mi på 8 kunne lagd ei side som er bedre en det der i word.

 

Her er noen ting som bør besvares på siden:

 

1. Hvor mange deltakere er det plass til?

2. Hvor stor bordplass er det per deltaker?

3. Hvor mange vakter er det?

4. Er vaktene over 18 år?

5. Hvorfor er det ikke bedre internett linje?

6. Blir det gigabitt nettverk?

7. Er det gode premier, evt. hva er premiene?

8. Er det lov å ta med seg kjøleskap, micro etc?

9. Hvor mye strøm får hver deltaker?

10. Hvor mange nettverks porter får hver deltaker?

11. Er det påbudt med hodetelefoner?

12. Hvor ligger lokalet? (kart?)

13. Hvordan er det med toaletter etc?

14. Blir det kompoer i CS 1.6, CS S, BF 2 ol?

15. Blir det en scene med aktivitet på?

16. Er det lov å komme på besøk? (uten å betale, og uten PC)

17. Erstatter dere tapt/ødelagt utstyr?

18. Hvor gamle er dere som arrangerer?

 

Det er mange andre ting også som kan være kjekt å vite.

8505725[/snapback]

 

Jadajadajadajada, veit sia ser ikkje ut, ingen grunn til å bli hissig. Hvis du da ikkje får søstera di til å lage ei bedre ei :ermm:

Lenke til kommentar

Er dette en spøk?

 

Fikk inntrykk av det etter å ha sett siden deres :hmm:

 

Edit: Er dere ikke litt for unge til å arrangere et så "stort" LAN? " 91 og 92 modellar " virker litt i det yngste laget, med mindre dere får assistanse fra noen som er litt eldre.

Endret av Kaare_Jay
Lenke til kommentar
Er dette en spøk?

 

Fikk inntrykk av det etter å ha sett siden deres :hmm:

 

Edit: Er dere ikke litt for unge til å arrangere et så "stort" LAN? " 91 og 92 modellar " virker litt i det yngste  laget, med mindre dere får assistanse fra noen som er litt eldre.

8506297[/snapback]

 

Får hjelp av dei som har arrangert da før. Dei orka berre ikkje no :p Dei er jo faktisk berre to år eldre. Men det blir jo 18 år da :hrm: Sia er dårleg, ja, men det er bedre enn ingen sia.

Lenke til kommentar
Er dette en spøk?

 

Fikk inntrykk av det etter å ha sett siden deres :hmm:

 

Edit: Er dere ikke litt for unge til å arrangere et så "stort" LAN? " 91 og 92 modellar " virker litt i det yngste  laget, med mindre dere får assistanse fra noen som er litt eldre.

8506297[/snapback]

 

Får hjelp av dei som har arrangert da før. Dei orka berre ikkje no :p Dei er jo faktisk berre to år eldre. Men det blir jo 18 år da :hrm: Sia er dårleg, ja, men det er bedre enn ingen sia.

8506358[/snapback]

Okay, du spør oss om vi vil komme. Jeg tenker, vil jeg komme på et Lan organisert av folk like unge som meg, med 3-4 mbps langt oppi et sted jeg faen ikke aner hvor er engang? Nei takk, beklager. Sida deres var dritstygg, den var egentlig nok til å holde meg unna. Videoen fra forrige GULLAN (hvem kom på navnet..? Det høres teit ut) er dessuten helt elendig, dårlig filma. Gir ikke godt inntrykk av LANet.

 

Dette kan høres slemt ut, og det er det. Men det er også konstruktiv kritikk. Jeg kan ikke lage sider, men hvis jeg kunne det, så skulle jeg hatt skikkelig oppsett, hovedside med bilder og video fra forrige side, skrift på bokmål osv. Prøv igjen dere, tror ikke det er så mange herfra som ble superinteresserte i LANet deres.

 

Blir det kompoer i CS 1.6, CS S, BF 2 ol?

- Ihvertfall 1.6, dei andre er nok mindre sannsynlege

Haha. Bare CS 1.6? Come on. Jeg har ikke spillet engang, men har spilt det hos en kompis. BF 2, tilogmed WoW er bedre, og skal jeg spille noe innen sjangeren, spiller jeg CS: S. Oisann, da er det ikke grunn for meg til å komme, for jeg kan faen ikke spille spillene mine engang.

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Videoen fra forrige GULLAN (hvem kom på navnet..? Det høres teit ut) er dessuten helt elendig, dårlig filma. Gir ikke godt inntrykk av LANet.

8512197[/snapback]

 

GULLAN: Gaupne Ungdomslag Local Area Network

Videoen: Som det står, ein kort film ifra 2004 som vise kor mangen som var der. Ingenting anna står det. Berra at du får sjå kor mangen som var der, og det får du.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hørtes vel litt tynt ut med 3-4 mbs linje hvis det er planer om at mange skal komme :yes:

8504637[/snapback]

 

Njaa, altså, på begge lan'ene jeg har vært med på å arrangere (www.bytelan.org) så har vi hatt trøbbel med linjen, og bare fådd en 2-3 mbs på det høyeste..

 

110 påmeldte, og ingen klaget på linjen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...