Agrostar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Halloen Skal vere med å arrangere GULLAN 25. - 27. juni forhåpentligvis. Men me må ha eit minimun anntal som kjem hvis det skal bli. Derfor så vil eg høyre her om det er nokon som kunne tenkt seg å reise dit? www.gullan.tk er sia (laga igår!) Det skal vere i Gaupne, ein halvtime ifra Sogndal. Her er det plass til mangen. Trur linja er rundt 3-4 mbps Hugsar ikkje heilt. Men uansett, send mail hvis du absolutt kjem eller berre spør hvis du lurer på noko Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hørtes vel litt tynt ut med 3-4 mbs linje hvis det er planer om at mange skal komme Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Den siden så bare ikke ut! Ingen har lyst til å komme på en LAN med ei slik side! Lag ei ordentlig side med god info om alt som skal skje. Søstera mi på 8 kunne lagd ei side som er bedre en det der i word. Her er noen ting som bør besvares på siden: 1. Hvor mange deltakere er det plass til? 2. Hvor stor bordplass er det per deltaker? 3. Hvor mange vakter er det? 4. Er vaktene over 18 år? 5. Hvorfor er det ikke bedre internett linje? 6. Blir det gigabitt nettverk? 7. Er det gode premier, evt. hva er premiene? 8. Er det lov å ta med seg kjøleskap, micro etc? 9. Hvor mye strøm får hver deltaker? 10. Hvor mange nettverks porter får hver deltaker? 11. Er det påbudt med hodetelefoner? 12. Hvor ligger lokalet? (kart?) 13. Hvordan er det med toaletter etc? 14. Blir det kompoer i CS 1.6, CS S, BF 2 ol? 15. Blir det en scene med aktivitet på? 16. Er det lov å komme på besøk? (uten å betale, og uten PC) 17. Erstatter dere tapt/ødelagt utstyr? 18. Hvor gamle er dere som arrangerer? Det er mange andre ting også som kan være kjekt å vite. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Den siden så bare ikke ut! Ingen har lyst til å komme på en LAN med ei slik side! Lag ei ordentlig side med god info om alt som skal skje. Søstera mi på 8 kunne lagd ei side som er bedre en det der i word. Her er noen ting som bør besvares på siden: 1. Hvor mange deltakere er det plass til? 2. Hvor stor bordplass er det per deltaker? 3. Hvor mange vakter er det? 4. Er vaktene over 18 år? 5. Hvorfor er det ikke bedre internett linje? 6. Blir det gigabitt nettverk? 7. Er det gode premier, evt. hva er premiene? 8. Er det lov å ta med seg kjøleskap, micro etc? 9. Hvor mye strøm får hver deltaker? 10. Hvor mange nettverks porter får hver deltaker? 11. Er det påbudt med hodetelefoner? 12. Hvor ligger lokalet? (kart?) 13. Hvordan er det med toaletter etc? 14. Blir det kompoer i CS 1.6, CS S, BF 2 ol? 15. Blir det en scene med aktivitet på? 16. Er det lov å komme på besøk? (uten å betale, og uten PC) 17. Erstatter dere tapt/ødelagt utstyr? 18. Hvor gamle er dere som arrangerer? Det er mange andre ting også som kan være kjekt å vite. 8505725[/snapback] Jadajadajadajada, veit sia ser ikkje ut, ingen grunn til å bli hissig. Hvis du da ikkje får søstera di til å lage ei bedre ei Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 hørtes vel litt tynt ut med 3-4 mbs linje hvis det er planer om at mange skal komme 8504637[/snapback] Mange å mange: Får me 30 så jublar me vel nesten Har vel vore rundt 20-30 før og ingen som har klagd på linja. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nå er jo ikke vitsen at folk skal sitte og spille på internett heller. Eller har jeg misforstått vitsen med LAN helt? 3-4 mbit er mer enn nok til småoppgaver som MSN, IRC og surfing. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 joa skal bare game o.l men uansett logisk hvis en hiver seg på nett! så kan det gå dårlig but anyways lykke til Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Er dette en spøk? Fikk inntrykk av det etter å ha sett siden deres Edit: Er dere ikke litt for unge til å arrangere et så "stort" LAN? " 91 og 92 modellar " virker litt i det yngste laget, med mindre dere får assistanse fra noen som er litt eldre. Endret 30. april 2007 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Er dette en spøk? Fikk inntrykk av det etter å ha sett siden deres Edit: Er dere ikke litt for unge til å arrangere et så "stort" LAN? " 91 og 92 modellar " virker litt i det yngste laget, med mindre dere får assistanse fra noen som er litt eldre. 8506297[/snapback] Får hjelp av dei som har arrangert da før. Dei orka berre ikkje no Dei er jo faktisk berre to år eldre. Men det blir jo 18 år da Sia er dårleg, ja, men det er bedre enn ingen sia. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 For dei som trur detta er ein kødd: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...911470&q=GULLAN Det var ikkje kødd i 2004 ihvertfall. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Er dette en spøk? Fikk inntrykk av det etter å ha sett siden deres Edit: Er dere ikke litt for unge til å arrangere et så "stort" LAN? " 91 og 92 modellar " virker litt i det yngste laget, med mindre dere får assistanse fra noen som er litt eldre. 8506297[/snapback] Får hjelp av dei som har arrangert da før. Dei orka berre ikkje no Dei er jo faktisk berre to år eldre. Men det blir jo 18 år da Sia er dårleg, ja, men det er bedre enn ingen sia. 8506358[/snapback] Okay, du spør oss om vi vil komme. Jeg tenker, vil jeg komme på et Lan organisert av folk like unge som meg, med 3-4 mbps langt oppi et sted jeg faen ikke aner hvor er engang? Nei takk, beklager. Sida deres var dritstygg, den var egentlig nok til å holde meg unna. Videoen fra forrige GULLAN (hvem kom på navnet..? Det høres teit ut) er dessuten helt elendig, dårlig filma. Gir ikke godt inntrykk av LANet. Dette kan høres slemt ut, og det er det. Men det er også konstruktiv kritikk. Jeg kan ikke lage sider, men hvis jeg kunne det, så skulle jeg hatt skikkelig oppsett, hovedside med bilder og video fra forrige side, skrift på bokmål osv. Prøv igjen dere, tror ikke det er så mange herfra som ble superinteresserte i LANet deres. Blir det kompoer i CS 1.6, CS S, BF 2 ol?- Ihvertfall 1.6, dei andre er nok mindre sannsynlege Haha. Bare CS 1.6? Come on. Jeg har ikke spillet engang, men har spilt det hos en kompis. BF 2, tilogmed WoW er bedre, og skal jeg spille noe innen sjangeren, spiller jeg CS: S. Oisann, da er det ikke grunn for meg til å komme, for jeg kan faen ikke spille spillene mine engang. Endret 1. mai 2007 av Bamsemumsen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Videoen fra forrige GULLAN (hvem kom på navnet..? Det høres teit ut) er dessuten helt elendig, dårlig filma. Gir ikke godt inntrykk av LANet. 8512197[/snapback] GULLAN: Gaupne Ungdomslag Local Area Network Videoen: Som det står, ein kort film ifra 2004 som vise kor mangen som var der. Ingenting anna står det. Berra at du får sjå kor mangen som var der, og det får du. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) bur på hafslo, har løst inn men me arrangerar lan helga før(21-23 juli trur eg) så trur ikkje det blir noko av.. www.gataolan.net Endret 13. mai 2007 av Actrm Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 bur på hafslo, har løst inn men me arrangerar lan helga før(21-23 juli trur eg) så trur ikkje det blir noko av.. www.gataolan.net 8604825[/snapback] Veit det jonas at de skal ha. Virkar som om det blir i slutten av sommerferien istadenfor. Lenke til kommentar
katet Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ke mange e da so e me i crew i gaupne dao ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hørtes vel litt tynt ut med 3-4 mbs linje hvis det er planer om at mange skal komme 8504637[/snapback] Njaa, altså, på begge lan'ene jeg har vært med på å arrangere (www.bytelan.org) så har vi hatt trøbbel med linjen, og bare fådd en 2-3 mbs på det høyeste.. 110 påmeldte, og ingen klaget på linjen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Ke mange e da so e me i crew i gaupne dao ? 8631531[/snapback] 3... Treng ikkje fleire faktisk Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ke mange e da so e me i crew i gaupne dao ? 8631531[/snapback] 3... Treng ikkje fleire faktisk 8631724[/snapback] me er vel 6? enkelte jobbar så sveitten renn og andre ser på Lenke til kommentar
katet Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 menne me kan no ta åss goe ti.. helsikke! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 enkelte jobbar så sveitten renn og andre ser på 8641429[/snapback] Kanskje derfor det held med 3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg