tehextinct Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hey trenger et javascript som jeg putter på siden min og når man ser siden teller den ned fra 200. Det jeg gjør er å sette scriptet i en IF klamme og når den blir true skal den begynne å telle ned fra 200. Og uansett hvor mye du reloader/oppdaterer siden så skal den ikke starte på 200. Vis den stod på 89 og jeg oppdatere siden skal denn ikke starte på 200 igjen! Og når den er ferdig skal den gjøre noe slik at et PHP IF blir true og viser det den skal når scriptet er ferdig. Og den skal telle ned fra 200 slik at jeg kan se den går fra 200 til 199 uten at siden oppdateres Takk for all hjelp! Endret 30. april 2007 av tehextinct Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du kunne ikke postet litt av koden du har? Det hadde vært litt mer forklarende. Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 nei skal bare ha et script, vis du skjønner Det skal stå i php, men de sier jeg trenger litt javascript for å få d til å virke. if noe = true { count scriptet } else { viser det som vises når count er ferdig } Altså når den teller ned kan ikke siden vises alt som vises er. Du må vente 200sek for å vise siden igjen. Så når det har gått 200sek refresher siden seg autu(?) og man kan vise siden.. Litt dårlig forklart men håper dere skjønner Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) http://javascript.internet.com/navigation/...n-redirect.html Se om denne linken kan hjelpe deg. EDIT: <script type="text/javascript"> time = 15; function nullcounter() { if (time == 0) { window.location='index.php'; } else { document.getElementById('****su').innerHTML='<font face="Helvetica" size="16px">Du vil bli redirectet om ' + time + ' sekunder.</font>'; setTimeout('nullcounter()',1000); } time--; } </script> Om du vil ha redirect. EDIT2: Skift timeren til 200 sekunder eller hva du måtte ønske. Endret 30. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) <?php $count = date('i'); session_start(); if (!isset($_SESSION['count'])) { $_SESSION['count'] = $count; } if ($count >= $_SESSION['count'] + 2) { unset($_SESSION['count']); echo 'Viser siden'; } else { echo 'Du må vente 2min!'; } ?> Var svaret:) Må bare gjøre noen justeringer! Slik at kun bruker kan utløse det. Takk DemoniZer takk for det scriptet har bruk for det!! Endret 30. april 2007 av tehextinct Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bare hyggelig, godt det hjalp deg. Bruk gjerne google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå