bjørn roger Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei. Er det noen med erfaringer fra de to som kan hjelpe meg med valg. Enermax Liberty 500 har 2 X 22A på 12 voltsrailen og Corsair har 3 X 17A på 12 votlsrailen. Hvilken av disse er jeg best tjent med? Oppdaterer i disse dager til C2D. En 4400. X1950 Pro AGP Kun en harddisk foreløpig. Dette blir en mellomoppgradering inntil videre. Begge holder jo til mitt oppsett nå, men til senere, hva tror dere er mest hensiktsmessig? mvh bjørn roger Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Helt klart HX520 . Fra SilentPCreview : ( http://www.silentpcreview.com/article692-page1.html ) Advanced circuitry design that automatically enables power sharing between the triple +12V rails in an event of overload on any single +12V rail. The second sentence suggests that it's really only one line with a single OCP circuit. Perfectly safe. Regner med at Enermax har OCP circuit pr. 22A linje som kan skaffe deg problemer ved overload (corsair's vil isåfall takle dette og ikke Enermax) Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Corsair-PSUene er kjent for å holde svært høy kvalitet. De er også mer stillegående enn Enermax-PSUene. Jeg anbefaler Corsair! T Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Innmaten er forøvrig også laget av Seasonic. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Innmaten er forøvrig også laget av Seasonic. 8503163[/snapback] med andre ord så er det en forbedret seasonic, stillere vifte og sterkere 12V. burde vel si det meste for de som vet litt om psu Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Takk for kjappe svar. Sikkert ikke dårlig den Enermaxen heller, men det var jo ganske entydige svar jeg fikk. Corsair var vel egentlig førstevalget også i utgangspunktet. Takker for svar. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Etter å ha undersøkt en del rundt da jeg selv skulle ha ny PSU, falt valget for meg også på Corsair. Koster, men man får absolutt hva man betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå