simen_gunnar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Heisann! I forbindelse med engelsk lekse skal jeg ha et 2-3 minutter langt foredrag om en skuespiller PÅ ENGELSK! Har tenkt meg en skuespiller som Eddie Murphy, Borat e.l. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er lite skoleflink og behøver hjelp til dette. Skal fremføre torsdag. Dette skal altså være veldig lettskrevent og ta ca 2-3 minutter å fremføre. Bilder er også å foretrekke! Takk, hvis du hjelper meg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Eddie Murphy på wikipedia (engelsk) Ta det viktigste du leser på den siden og kopier det inn i et skriveprogram (Word el.) Så skriver du det om med egne ord, og legger til ting du synes mangler. Tada, ferdig Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Eddie Murphy på wikipedia (engelsk) Så skriver du det om med egne ord, og legger til ting du synes mangler. 8502893[/snapback] Det er jo det som tar så himla lang tid Skal finne en tekst som er enkelt skrevet Lenke til kommentar
H1rik1 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skriv om will smith: Will Smith was born September 25, 1968 is an American actor and rapper from Philadelphia, Pennsylvania. He got his start as part of the rap duo DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince. He became an actor when he starred on the television show "The Fresh Prince of Bel-Air" as Will Smith, a teenager from Philadelphia sent to live with his rich relatives in Southern California. He has appeared in many movies including Independence Day, Men in Black, Ali, and Wild Wild West. Og bilder Will smith Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 SERIØST! IKKE HJELP HAN! Han er bare lat og gidder ikke gjøre lekser derfor legger han de ut HER og forresten, han har 5 og 6 i alle fag! Ikke sant Simen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei recaroboy Jeg synes du skal velge først og så skrive et utkast som jeg eller noen andre kan kikke litt på og hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå