sanders Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei jeg har et spørsmål som jeg helt ikke kunne finne plass til noe annet plass. Dere skjønner at jeg vil rippe inn sendinger som kommer fra parabolen, jeg har en tuner så det er ikke satelitt signalene jeg skal behandle, men signalene som kommer ut i fra tuneren ferdig dekodet. Det kommer ut på compositt video. Hvilket kort trenger jeg for å kunne rippe dette inn på hardisken, helst med noe hardware kompresjon. takker så mye for all hjelp. mvh sanders Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Flytter denne til TV-kort. Lenke til kommentar
nets Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Mulig du trenger et ATI - All in wonder el.. er ikke sikker på dette, men tror de skal ha så si alt som trengs av inganger og utganger. Lenke til kommentar
sanders Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Det eneste jeg kan huske som ligner på det som jeg skal ha er noe som vi brukte for noen år siden til å rippe inn noe fra et analogt video kamera. Da brukte vi et kort som hadde hw kompresjon sånn at filene ikke ble helt hysterisk store. lurte på om det var et pinnacle kor, uten at jeg kan si dette sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå