Gå til innhold

Ølsalget i dag

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ilpostino ? er dette jobben din? å poste som en jævel på diskusjon.no, ikke nok med at du poster mye.. du har alltid seriøse svar også! steike :)

Ølsalget er nok som dem sier, som vanlig idag. Uff for en fyll det kommer til å bli ikveld.

Lenke til kommentar
Er du gammel nok til å drikke øl? :O

8503007[/snapback]

Samme tenkte jeg. Trodde kanskje trådstarter var en 13-14år jeg.

8503808[/snapback]

Skulle til å si; "Skinnet bedrar", men den slår jo feil. Vurderte så; "Sku ikke hundene på hårene", men gikk ikke den heller.

Ingen som kan ett ordtak for det indre?

Lenke til kommentar

Rune Rudberg spiller fyflatenmeg konsert på Tordenskiold i Langesund, og gjett hvem som bare er 17 og et halvt. Faderullan dei at ikke mamma og pappa kunne fått fingeren ut litt føre.

Dessuten ble jeg tatt av politiet i fjor. Så i år holder jeg meg rolig.

1. mai forbinder jeg med mentale smerter..

skål

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...