Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvor like ma kortene vare for a kjore SLI kan man kjore to kort som har forskjellig mengde ram, kan man kjore et GTS kort og et GTX kort? Og hvor far man kjopt den lille SLI brikken/kabelen som kobler kortene sammen? Jeg klarer ikke a finne den pa komplett.no Endret 30. april 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) hmm hvis jeg ikke er helt på jorde nå så: du trenger ikke en kabel du setter vært skjermkort i vært sitt pci-ex16 spor evt agp 2 like kort er vel best:) men hva mener du med kabel som kobler dem sammen? sørg for at du har et hovedkort som støtter sli før du i det hele tatt vurderer å kjøre sli Endret 30. april 2007 av rulator Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du kan kjøre kort fra ulike produsenter (Asus, Club3D, XFX, Gainward osv), i SLi. Kortene må ellers være like (Ikke GTS/GTX, men KUN GTX eller GTS). "SLi-bro" heter ledningen på norsk. Den får du ikke kjøpt (Så vidt jeg vet), men skal følge med SLi hovedkort. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 jeg har visst en sånn kabel liggende er den av intresse? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Og hvor far man kjopt den lille SLI brikken/kabelen som kobler kortene sammen? Jeg klarer ikke a finne den pa komplett.no 8502422[/snapback] I og med at forskjellige hovedkort har forskjellig avstand mellom PCIe slottene, så pleier denne bruen å følge med hovedkort som er SLI-klare. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 jeg vil ikke anbefale SLI. spar heller pengene og kjøpe ET bedre kort en det du har fra før. denne chipen følger med hovedkortet kortene må være identiske Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg vil derimot anbefale sli... jeg har bare positive opplevelser med det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå