Pasient Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg bytta olje og oljefilter på bilen min for litt siden, og etter det oljeskiftet har den lekt olje som besatt!! Den har alltid hatt en liten oljelekkasje, men denne er ekstrem. Det renner bokstavelig talt ut olje under bilen. Var i garasjen til en kompis i dag for og forske på dette, og da vi lyste ned i mellom "sylinderne" i innsuget så vi at det sto en stråle av olje ut av en bolt et sted. Her er bilder, så kanskje noen av dere med mer peiling enn meg kan fortelle meg hva det er, hvordan jeg fikser det, og kanskje hvorfor det har skjedd? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er KRISE, jeg MÅ ha bilen kjørbar ASAP. Så om noen har peiling på dette, rop ut! (å ta bilen til den lokale saab-forhandleren kommer ikke på tale. 1, det er dyrt som faen. 2, jeg er lærling. 3, jeg stoler nesten ikke på noen der.) Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har du mulighet å ta ett bilde fra undersiden? vanskelig å se hva det er på bildene. Ut av en bolt? Har du turbo og/eller oljekjøler kan det være ett rør, men en bolt kan være oljetrykksføler du sikter til. men vanskelig å si noe utifra de bildene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå