Smart-Azz Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 jeg fikk en ski jakke (rød) til 4000 spenn og snowblades til ca. 2000. Ski briller til 500 kr og klokke til 300 og sist men ikke minst Flåklippa GULLUTGAVE + 1 parr hansker :wink: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 -1000 kr -Webcam -Genser -Skjorte -Bukse -Gammelt dataspell .. soldier of fortune -Ulvang sokker -Aftershave/deo.. -Kontant-kort Sånn passe fornøyd... har funnet ut at hvis man ska få noe man virkelig ønsker seg, må det kjøpes selv... Akk ja, Julaften er ikke som når man var liten... 100 gaver... + nissen.... :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hm - kult lommeur i sølv + mini-leatherman-dings (skikkelig nais) - stor, slaskete genser - wok-panne - hp printer (wuhu!) - 2x gavekort på jack&jones - skikkelige panner og stekepanne - sengetøy (skal flytte fra kollektiv til egen leilighet ganske snart..) og litt annet småplukk.. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 -Gforce FX - når det kommer ut. -Ny computer stol av lær -Lord of the rings bok, den nyeste utgaven med illustrerte bilder. -Nyeste utgaven av Hobbiten - 1000Kroner - 2 tårn Guide og ringenes herre plakater. - Treningsaker - Resident evil dvd - Gavekort på 200 kroner ( cd ) - Gavekort på 300 kroner ( Hva som helst ) MAN I LOVE CHRISTMAS!!!!, og ja jeg har stor familie:) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 FFX, den Resident Evil DVD'en må du se med konge suround, fordi på den filmen er faenmeg lyden 60% av opplevelsen. 2000,- After Eight 30 par sokker 5000,- med hardware fra komplett fra meg selv. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 jeg fikk: 2500,- Radeon 9700 PRO sokker boxere godt shampo og deo + noe annet små stæsj veldig fornøyd Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 fikk: ringenes herre: risk bf1942, virket ikke, les inlegget hjelp! krise! klær kinogavekort smugglers run, playstadion 2 nissene på låven Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Fikk d jeg ønsker meg, Bosch skrutrekker, slik at jeg kan skru pc fortere Selv gav jeg bort dvdspiller, dvd, smykker og klær... dem ble alle kjempefornøyde! 8) Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Som jeg sa tidligere her, så brukte jeg vel mellom 7-8000,- på julegaver i år, og fikk mildt sagt ganske lite igjen. Tror familien min ble pinlig berørt over skjevhetene i fordelingen.. Det endte faktisk opp med at vi begynte å tippe hva slags farge det var på sokkene i neste pakke Julaften med mange gaver til meg, er et tilbakelagt stadium virker det som. Men jeg har funnet ut at alt jeg ønsker meg kan jeg jo kjøpe selv. På den måten så kan jeg kjøpe gaver til meg selv hele året. Da blir ikke julaften så viktig lengre. Men denne gangen synes jeg det gikk litt over streken da. Neste julaften tror jeg at jeg skal jobbe som frivillig arrangør for de som ikke har så veldig mye. Bedre det enn å se på bortskjemte familiemedlemmer som kommer med falske smil når de takker for gavene. Ja ja. Det er bra å se at de fleste av dere har fått det dere ønsket dere. Fortsatt god jul! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg fikk meg 1200kr 300kr gavekort (Futura) Lotr Extended Star Wars Episode 1 og 2 Boxer 2 Gensere Duffel kåpe shampo og deodorant (det er jo en selvfølge) En pose Twist Og en ekkel godteri drops ting Lenke til kommentar
xlent Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Klær, klær og atter klær Et par sokker, 2 par sokker, 3 par sokker.. Hele 9 par sokker ! Axe, er ikke jul uten. Gavekort. Penger. Spise masse god mat :wink: Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg fikk: - TV: PanasonicTX-28PL10F - Mafia - LOTR (den derre special editionen med masse dritt) - tre boxershorts - en genser (som ikke passet) - to bøker om programmering Jeg tenker noen ganger på hvor mange ting jeg har, og om jeg egentlig trenger/bruker dem. Jeg beundrer de som feirer julen med de som ikke har noen å feire den med. Det er jo det julen egentlig handler om. Istedenfor er julen blitt en høytid fylt av kjøpepress, og iver etter å få mange, dyre gaver... ...men jeg klager ikke på gavene i år :wink: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Databord og ordentlig kontorstol, frityrgryte, en hund som lager kjempegod popkorn og diverse hybelting. Jeg sier meg ganske fornøyd, men databordet var litt vrient å sett opp, mått være kjempeforsiktig slik at jeg ikke skrapet opp aluminiumet Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 jeg fikk: Wingman Extreme Digital 3D joystick, ting-som-holder-60-cd'er, 3 håndklær, 3 par sokker, guinnes rekordbok 2003, litt godteri, haikerens guide til galaksen og resturangen der universet slutter (bøker), en stor marsipangris, Tre konger VHS, (som jeg hadde fra før) ca. 600kr tilsammen, og en toalettveske med navnet mitt. Det var vel alt. Ikke spesielt storslagent, men men. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg fikk: - BMW 325is (rød) - grøftelykter til BMW'n 8) - Nissene på Låven DVD'n - En Fila genser - En t-skjorte-dings :-? (BMW'n var bare modellbil, men grøftelyktene var til den ekte BMW'n min) Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 -TLOTR-TTT-musikken -Mobil -Klær -Sokker 8) (går ikke i kategorien klær) -Godt godteri -Ekkelt godteri -Foo Fighters-turné-t-sjorte -En roman -Den boka om Gubben og Katten på tysk -Et tysk Holstein-supporterblad (med bror' min på midtsiden) Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Splinter Cell og Tony Hawk`s Pro Skater til Xbox 8) 1100 kroner til sammen Optisk mus 3 bøker En notatbok :-? 2 t-skjorter en langarmet t-skjorte og en genser En natursvamp En nøkkelring med bibelvers på En hamsterdings med oransj hue og svære solbriller, som synger køntri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå