jackson Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 over skriften sier seg jo selv Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Det øverste ble jeg mest glad for, nederste minst: - 500 kr - The Lord of The Rings - The Fellowship of The Ring Extended Edition - Skilom langrennski - 200 kr - Toalettmappe - Klovner i Kamp - Bjølsen Hospital - Sånn greie man tar opp etter beina når man skal ut i snøen for å ikke få snø i skoene. - En slags IQ-test greie - Et gammelt dataspill som jeg sannsynligvis aldri kommer til å spille. - En dårlig roman. Fikk masse annet smått også, men dette er helt klart den verste julen jeg har hatt. (Da tenker jeg på pakkene) Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Det slår ikke dette 500kr Stygg genser og bukse Masse sjampo greier og diverse deodorant Super undertøy og et silke laken Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Fikk -48x brenner MSI -1900kr - gleden av å gi til andre Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg fikk: 2300 kr hittil (har ikke fått alle konvoluttene enda ) En feit lommebok i skinn Et gavekort på 200 (Platekompaniet) 2 cd'er + masse andre småting -Dennis God jul og godt nyttår! Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Leve materialismen Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Denne julen var helt klart dritt. Jeg brukte ca 7000,- på julegaver til de andre i min familie, og dette er det jeg fikk igjen. 1000,- 500,- gavekort på Ram og Rom 4 par Ulvang sokker 1 boxer 2 treningstrøyer 1 par hansker 1 bok Hva skjer med verden a? Jeg skal prøve å ikke være smålig, men jeg kan ikke unngå å bemerke at dette var en urettferdig julaften. De andre i min familie (mine foreldre, to søstre, farmor, nevø og samboer til min søster) fikk så enormt mye mer gaver. Det endte faktisk opp med at jeg begynte å fikle med de gavene jeg gav bort til de andre... triste saker. Jaja, jeg får håpe på bedre saker neste år. Problemet var vel egentlig at jeg ikke ønsket meg noe spesielt fordi jeg har det meste fra før. Så jeg kan vel ikke klage så altfor mye da Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 2250kr cash kontant 2 stk gavekort på musikkverket på kr 200 og kr 250 Gavekort på sten og strøm 150kr To underbukser Et fleecepledd Hansker Ingen sokker (?) og noe annet småtteri.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ingen jul uten sokker... Kan heller ikke huske en. Lenke til kommentar
Bender unit 22 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 radeon 9700 pro 500kr termoskopp hansker 100kr m.m! ps2 vertikal stand kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
ono Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 konvolutten med en sjekk i ,es masse penger skal jeg slutte med smileyer? nei Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 kun materielle gaver? avskyelig :wink: Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Som sagt i overskrifta. Jeg fikk 3 lamper :-? genser 4 vhs filmer... VHS..? Hva er det? Hva bruker man det til? :wink: Lenke til kommentar
goggen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Huff å huff, maken til misfornøyde folk da? Jeg får si som Ripsta; Lenge leve materialismen. Selv er jeg litt i samme situasjon som Jc-g; bruker mye penger på andre, men har ingen spesielle ønsker selv. Hvis de spør meg hva jeg ønsker meg, svarer jeg at jeg er fornøyd med det jeg har, gi heller penga til Frelsesarmeen. Da er det trist når tante og onkel allikevel har kjøpt meg noe jeg så absolutt ikke trenger, samtidig som jeg vet at de sliter veldig økonomisk og sikkert hadde hatt mere bruk for penga. Men alle vil vel gjøre et godt inntrykk og er redde for å være den første som slutter å gi gaver? Selv tjener jeg godt, er uten lån, og har vel ingen bekymringer (bortsett fra tannlegen, tror jeg må sette inn en implantant). Jula er så mye annet for meg en gaver, "det er de små ting som teller". Eks. har mor + far vært igjennom en tung skilsmisse, da setter man særlig pris på det å kunne være sammen med dem begge i samme rom på julaften 4 år etter. :-) Det er ikke det at jeg er en ani-materialist, jeg kjøper meg stadig ting og tang, men ser ikke grunnen til at andre skal bruke penger på meg. Gaver blir jo egentlig bare å bytte penger, og ikke minst "fritt for å ikke være den som kjøper den billigste gava". Hva har gaver med jul å gjøre? Ikke en sheit. Nyt jula, god mat, avslappende atmosfære, og hyggelig samvær med familien. (Amen? ) Fortsatt god jul fålks! Nå skal jeg legge meg på senga med en god bok. (Samtale med engelen av Nick Hornby). Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Helt enig med Goggen, utrolig bra sagt! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Fikk 2000 kr og en nike sekk... Penga går til CM4, C&C: Generals & R6: Raven Shield Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 eneste æ fikk va masse tom clancy å new jedi order bøker; storfornøyd faktisk deosl: skit i spilla å spar te seiner i live Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hei! Umbro treningsdress sykt digg! Klær klær og mere klær penger paraply hansker, boksere og sokker seff Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sortet i gladhets rekkefølge. - 1000,- - Gavekort på platekompaniet 300,- - System of a Down - Steal this album! - Gavekort på free record shop 190,- - Den nye nirvana samleplaten. - Levi's belte Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 - Eg fekk meg ei super klokka (med pulsmåler, me kan setta opp treningsopplegg, overføra logg t pc osv.) - The Lord Of The Rings sånn super DVD-edition. - Ein store Ringenes Herre Plakat Eg e SUPERFORNØYD!!!!! Lenge leve julenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå