Gå til innhold

Hva fikk dere!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det øverste ble jeg mest glad for, nederste minst:

 

- 500 kr

- The Lord of The Rings - The Fellowship of The Ring Extended Edition

- Skilom langrennski

- 200 kr

- Toalettmappe

- Klovner i Kamp - Bjølsen Hospital

- Sånn greie man tar opp etter beina når man skal ut i snøen for å ikke få snø i skoene.

- En slags IQ-test greie

- Et gammelt dataspill som jeg sannsynligvis aldri kommer til å spille.

- En dårlig roman.

 

Fikk masse annet smått også, men dette er helt klart den verste julen jeg har hatt. (Da tenker jeg på pakkene) :cry:

Lenke til kommentar

Denne julen var helt klart dritt. :(

Jeg brukte ca 7000,- på julegaver til de andre i min familie, og dette er det jeg fikk igjen.

 

1000,-

500,- gavekort på Ram og Rom

4 par Ulvang sokker

1 boxer

2 treningstrøyer

1 par hansker

1 bok

 

Hva skjer med verden a? Jeg skal prøve å ikke være smålig, men jeg kan ikke unngå å bemerke at dette var en urettferdig julaften. De andre i min familie (mine foreldre, to søstre, farmor, nevø og samboer til min søster) fikk så enormt mye mer gaver.

 

Det endte faktisk opp med at jeg begynte å fikle med de gavene jeg gav bort til de andre... :roll: triste saker.

 

Jaja, jeg får håpe på bedre saker neste år. Problemet var vel egentlig at jeg ikke ønsket meg noe spesielt fordi jeg har det meste fra før. Så jeg kan vel ikke klage så altfor mye da

Lenke til kommentar

Huff å huff, maken til misfornøyde folk da? Jeg får si som Ripsta; Lenge leve materialismen.

 

Selv er jeg litt i samme situasjon som Jc-g; bruker mye penger på andre, men har ingen spesielle ønsker selv. Hvis de spør meg hva jeg ønsker meg, svarer jeg at jeg er fornøyd med det jeg har, gi heller penga til Frelsesarmeen. Da er det trist når tante og onkel allikevel har kjøpt meg noe jeg så absolutt ikke trenger, samtidig som jeg vet at de sliter veldig økonomisk og sikkert hadde hatt mere bruk for penga. Men alle vil vel gjøre et godt inntrykk og er redde for å være den første som slutter å gi gaver?

 

Selv tjener jeg godt, er uten lån, og har vel ingen bekymringer (bortsett fra tannlegen, tror jeg må sette inn en implantant). Jula er så mye annet for meg en gaver, "det er de små ting som teller". Eks. har mor + far vært igjennom en tung skilsmisse, da setter man særlig pris på det å kunne være sammen med dem begge i samme rom på julaften 4 år etter. :-)

 

Det er ikke det at jeg er en ani-materialist, jeg kjøper meg stadig ting og tang, men ser ikke grunnen til at andre skal bruke penger på meg. Gaver blir jo egentlig bare å bytte penger, og ikke minst "fritt for å ikke være den som kjøper den billigste gava".

 

Hva har gaver med jul å gjøre? Ikke en sheit.

 

Nyt jula, god mat, avslappende atmosfære, og hyggelig samvær med familien. (Amen? :lol: )

 

Fortsatt god jul fålks! Nå skal jeg legge meg på senga med en god bok. (Samtale med engelen av Nick Hornby).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...