NikkaYoichi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg fatter ikke hvorfor folk klager over at de er blitt tatt i trafikkontroll. Er det ikke bare å holde seg til trafikkreglene? Jeg har kjørt bil i snart 8 år - jeg har ikke fått én trafikkbot eller parkeringsbot på den tiden. Hvordan jeg har klart det kunststykket - jeg holder meg til trafikkreglene. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Diskusjonen er vel heller om fartsgrensen blir satt på rett grunnlag og av de rette personene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nei, fartsgrensene er satt og derfor må vi forholde oss til dem. Så lenge loven er slik den er så danner den grunnlaget for hva vi kan og ikke kan tillate oss i trafikken. Er man uenig kan man selvsagt prøve å forandre loven, men å sutre over trafikkbøter er ikke veien å gå. Loven forandrer seg heller ikke om man konstant velger å bryte loven. De som får bøter for trafikkovertredelser har KUN seg selv å takke. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da har du hatt flaks, for når du først møter på en Politbil, så nøler de ikke med å gjennomsøke mopeden på stedet etter trim. Kan jeg skrive under på. Ble stoppet midt i veien av noen lokale polis-jyplinger. Måtte ruse motoren litt slik at de fikk høre at den var original (eksperter, tydeligvis ), de nølte litt før de sa ok. Hadde de tatt den på tralla, hadde det blitt en annen sak, da mopeden nemlig ikke var original. Dette var uniformerte muppeter i sivilbil... Men vestlandspurken har sikkert lite å gjøre, untatt å "infiltrere og knuse narkotikanettverk innenfra" som det sto så fint i lokalavisa for en stund siden. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hahaha, jeg lo litt når jeg leste det siste der, Ferr. Hot action cops fo sho. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hahaha, jeg lo litt når jeg leste det siste der, Ferr.Hot action cops fo sho. Selvtilliten var på topp der, ja. Skulle trodd de hadde fått seg field-assignment i FBI. Med astronomisk snusleppe og påklistret trønderbart. De hadde vel sett seg lei at ingen var redd dem lenger etter ungdomsskolen, og måtte finne seg en annen måte å praktisere maktmisbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå