Gå til innhold

Hva fikk du til jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Familien min har stort sett LITEN peiling på data, men hvis jeg sier AKKURAT hva jeg skal ha så går det stort sett greit.

Jeg fikk:

Samsung 172T 8)

Loddebolt, ikke akkurat data relatert men jeg bruker den når jeg skal modde..

10 ClasOhlson CD-R80 :lol: (neida, denne hadde jeg ikke bedt om)

Logitech MX700

Tøfler (Må jo ha tøfler når du sitter ved pc'en :wink: )

 

Litt kjipt at jeg viste stort sett alt jeg fikk til jul da, men er jo kjekt å få det du ønsker deg... Vel, viste ikke at jeg skulle få nye tøfler, men de 4 år gamle tøflene som var full i hull var moden for utskifting så det lå vel i kortene

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe morsomt å vite hva man får vel..

Men men..

Er pcspill bra nok?

 

Uansett så er sånne topics som dette litt "gay"

Det er ikke hva man får til jul eller det materielle som teller..

Men jule stemingen, ta hånd om hverandre og kunne hygge seg med sine med mennesker som er det fine med jul..

 

Tapere..

Lenke til kommentar
Fikk cash jeg... stort sett alt jeg fikk og... var ikke mye .. bare 3500,-

 

Ikke mye? Se å bli voksen bortskjemte snørrunge. Ikke mye moro for de som har gitt deg de pengene å høre at du ikke setter pris på det. 3500kr er mer enn nok!! Tror du alle får gaver til 9-10 000 kr??

 

Sorry, men blir bare provosert over slikt.

Lenke til kommentar
Jeg tillater ikke mine slektninger å kjøpe datautstyr til meg - de kan alt for lite om data til det :wink:

 

Nesten som her det, men her er det sånn at ingen tør kjøpe datautstyr til meg. Det som trenges på den fronten er det jeg som tar meg av - både når det gjelder til meg selv og resten av familien :)

Lenke til kommentar
Fikk cash jeg... stort sett alt jeg fikk og... var ikke mye .. bare 3500,-

 

Ikke mye? Se å bli voksen bortskjemte snørrunge. Ikke mye moro for de som har gitt deg de pengene å høre at du ikke setter pris på det. 3500kr er mer enn nok!! Tror du alle får gaver til 9-10 000 kr??

 

Sorry, men blir bare provosert over slikt.

 

Enig med Nuffern. Syte over å ha fått 3500 kan han gjøre til de rike vennene sine - sikkert mange i Norge som hadde vært overlykkelige for så mye.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...