BBC Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg tillater ikke mine slektninger å kjøpe datautstyr til meg - de kan alt for lite om data til det :wink: Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Fikk Creative MuVo jeg! Drit kul! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Eizo L565 8) (ikke fra meg til meg) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Den skjermen kommer du til å ha mye glede av! Jeg har hatt en Eizo L565 siden Mai og er veldig godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Fikk 10GB Windows iPod av meg selv, ellers fikk jeg en stavmikser og penger. Skal bestille meg en ny skjerm straks over jul. Julen er nå uansett opprskytt spør du meg. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg og fikk Creative MuVo! Jeg og syns den er drit kul... CD-mappe og brenne CD'er fikk jeg og. Så var det sokker og boksere som vanlig, og litt penger og godteri. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Fikk Inspire 6700, litt cash (1500) og 10-15 flaxlodd og ring kontant kort Sokker også seff Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Familien min har stort sett LITEN peiling på data, men hvis jeg sier AKKURAT hva jeg skal ha så går det stort sett greit. Jeg fikk: Samsung 172T 8) Loddebolt, ikke akkurat data relatert men jeg bruker den når jeg skal modde.. 10 ClasOhlson CD-R80 (neida, denne hadde jeg ikke bedt om) Logitech MX700 Tøfler (Må jo ha tøfler når du sitter ved pc'en :wink: ) Litt kjipt at jeg viste stort sett alt jeg fikk til jul da, men er jo kjekt å få det du ønsker deg... Vel, viste ikke at jeg skulle få nye tøfler, men de 4 år gamle tøflene som var full i hull var moden for utskifting så det lå vel i kortene Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Er vel ikke noe morsomt å vite hva man får vel.. Men men.. Er pcspill bra nok? Uansett så er sånne topics som dette litt "gay" Det er ikke hva man får til jul eller det materielle som teller.. Men jule stemingen, ta hånd om hverandre og kunne hygge seg med sine med mennesker som er det fine med jul.. Tapere.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg tillater ikke mine slektninger å kjøpe datautstyr til meg - de kan alt for lite om data til det :wink: Samme her - de gir meg penger istedet. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 det jeg fikk som kommer nermest datautstyr er Multimeter Jeg tillater ikke mine slektninger å kjøpe datautstyr til meg - de kan alt for lite om data til det :wink: Til: BBC Fra: BBC Kjønner? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Fikk cash jeg... stort sett alt jeg fikk og... var ikke mye .. bare 3500,- Ikke mye? Se å bli voksen bortskjemte snørrunge. Ikke mye moro for de som har gitt deg de pengene å høre at du ikke setter pris på det. 3500kr er mer enn nok!! Tror du alle får gaver til 9-10 000 kr?? Sorry, men blir bare provosert over slikt. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Liker egentlig ikke slike tråder, men jeg får vel kaste meg med. Av datarelaterte ting fikk jeg Logitech MX700. En helt genial mus jeg kan anbefalle på det varmeste. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg tillater ikke mine slektninger å kjøpe datautstyr til meg - de kan alt for lite om data til det :wink: Nesten som her det, men her er det sånn at ingen tør kjøpe datautstyr til meg. Det som trenges på den fronten er det jeg som tar meg av - både når det gjelder til meg selv og resten av familien Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg og guttungen på 5 år fikk Gamecube + Super Mario Sunshine, Super Mario Party 4 og 1 ekstra luftkjølt håndkontroll til jul av farmor! Hohaa vi har hatt mye moro Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Fikk cash jeg... stort sett alt jeg fikk og... var ikke mye .. bare 3500,- Ikke mye? Se å bli voksen bortskjemte snørrunge. Ikke mye moro for de som har gitt deg de pengene å høre at du ikke setter pris på det. 3500kr er mer enn nok!! Tror du alle får gaver til 9-10 000 kr?? Sorry, men blir bare provosert over slikt. Enig med Nuffern. Syte over å ha fått 3500 kan han gjøre til de rike vennene sine - sikkert mange i Norge som hadde vært overlykkelige for så mye. Lenke til kommentar
oling Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg fikk t300 og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det nærmaste eg kjem datarelatert er vel kontorstolen eg sit i for øyeblikket. Som det vert sagt ovanfor er eg meir fornøgd om eg får plukke ut datavarene sjøl. Men eg fekk ein del pengar i tillegg til kle, så eg er veldig fornøgd...... Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Uff... så kommer jeg og bare må banke dere ned i jorda jeg fikk bare: -16porters 100mbit switch (til da lans!!) -Teac cd brenner 40x -Xbox Og 100 000 kr haohioaihoiahoiahoahioaihoahi me oWnaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå