Gå til innhold

Hva fikk du til jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Pondus bok II av lillebror (Lurer på om han har noen egne motiver?)

*Pysj

*Sølvgaffel (fått 1 stk sølvbestikk av bestemor så lenge jeg kan huske bursdag og jul) Kommer til å bli praktisk en dag, men ikke det festeligste akkurat nå

*Belte og noe penger.

 

Blir sannsynligvis roadtrip til Stockholm etter Nyttår, så da kommer litt ekstra penger godt med.

 

Forvent lite, bli ikke skuffet.

I år er jeg faktisk fornøyd :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk en AudioKey fra Packard Bell som jeg ble takknemlig for, hadde ikke trodd at han jeg fikk den av skulle lukte at jeg har vært veldig lysten på mp3-spiller i det siste. Problemet er bare at jeg hadde tenkt å kjøpe en Jukebox 3. AudioKeys 32MB mot Jukeboxens 20 GB liksom. Jeg tror ikke jeg har hjerte til å si at jeg egentlig ikke trenger den - har for all del ikke lyst til at han som ga gaven ikke får inntrykk av at jeg er misfornøyd og vil bytte....

Lenke til kommentar

32MB var kanskje ikke all verden nei.... Men du må jo bytte den da... si at du ikke trengte så dyr eller noe :D så slenger du på et par lapper og kjøper jukeboxen...

 

Er det ingen som fikk mer data utstyr enn meg? kult! (jeg fikk IKKE bare data utstyr nei :D)

Glemte at jeg fikk warcraft 3 oxo.... muttern likte ikke at jeg ikke hadde lovlig versjon når jeg spiller det så mye...

Lenke til kommentar

fikk:

 

Dvdfilmene:

Ringenes herre. 4 disc utgave

The Matrix _(fant ikke i noen butikker så jeg ønska den likegodt av søstera mi.)

Hard Rain

 

 

Nyttevarer.

God bok.

Sokker (fint å ha når jeg sitter ved pc)

hansker

 

Anti stink:

 

Samba red for men

og no annet. (deodoranter og shampo)

 

Det beste:

 

Koss Porta Pro (spiller dem inn nå)

 

 

og førjulspresangen fra meg selv.

 

60gb ata133 hdd og gf4 ti4200 128mb som jeg fikk for å bygge pc for en "kompis".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...