John Abrahamsen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg fikk en truse og en marsipan gris. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Familien digger elektronikk å kjøper kun datarelaterte produkter... Neida, her var det nærmeste elektronikk jeg fikk en musikkcd. Men jeg skal kjøpe meg en ny stor hardisk fra meg til meg, og så presser jeg vel ut noen penger fra mutter'n så jeg kan kjøpe en 200GB el. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Ser ut til at de fleste familier har lite til overs for data, jeg har samme problemet Men det er greit da jeg liker å handle sånne ting selv, ellers er jeg meget godt fornøyd med julegavene i år Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 *Pondus bok II av lillebror (Lurer på om han har noen egne motiver?) *Pysj *Sølvgaffel (fått 1 stk sølvbestikk av bestemor så lenge jeg kan huske bursdag og jul) Kommer til å bli praktisk en dag, men ikke det festeligste akkurat nå *Belte og noe penger. Blir sannsynligvis roadtrip til Stockholm etter Nyttår, så da kommer litt ekstra penger godt med. Forvent lite, bli ikke skuffet. I år er jeg faktisk fornøyd Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 10 000 kr av besteforeldrene mine !!!!!!! :o 8) :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Fikk koss ur40 headset og 2000kr og deodorant og sokker Lenke til kommentar
letmein Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Den klassiske sokke presangen med no penger i... Blei noen av de. Fikk bare noen CD-R, men jeg tror jeg kommer til å kjøpe en disk for pengene. Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Endte opp med en mx700 mus fra logitech, hobbiten og silmarillion og det vanlige sokkestyret Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ser ut som om jeg går av med seieren gitt 256MB TwinMOS PC2700 DDR ram Mustek Gsmart mini mustang 3 Soundblaster Live! lydkort 3com office connect switch 8 porter 1000kr til kjøp av digitalkamera (det fikk jeg jo da...) + masse ikke data-relaterte saker Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Fikk fUnk1030 [fra meg selv], og MX300 fra modern og fadern. Nytt logitec-tastatur er på vei!!! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Dette fikk jeg av julenissen(meg selv): ASUS a7n8X Deluxe Sapphire radeon 9700 pro (bestilt i natt). Gleder meg som en unge til å montere hk'et i morgen Ellers fikk jeg sokker, boxere og mye annet dritt som jeg ikke gidder nevne her. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg fikk ikke noe datarelatert bortsett fra "Tilbake til fremtiden" DVD triologien. Ønsket meg ikke noe datautstyr til jul. Det får jeg liksom nok av resten av året :wink: Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg ønska meg en Rally bil, og jaggu faen ell så fikk jeg en Subaru Impreza WRC i Julegave av kompisen min. (Riktig nok en RC bil, men tanken som teller da, da en ekte WRC Bil koster 5-6mill) Ellers så fikk jeg litt av hvert småtteri som kan brukes mer enn en gang.. G'Jul Lenke til kommentar
NuB Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg fikk en AudioKey fra Packard Bell som jeg ble takknemlig for, hadde ikke trodd at han jeg fikk den av skulle lukte at jeg har vært veldig lysten på mp3-spiller i det siste. Problemet er bare at jeg hadde tenkt å kjøpe en Jukebox 3. AudioKeys 32MB mot Jukeboxens 20 GB liksom. Jeg tror ikke jeg har hjerte til å si at jeg egentlig ikke trenger den - har for all del ikke lyst til at han som ga gaven ikke får inntrykk av at jeg er misfornøyd og vil bytte.... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 32MB var kanskje ikke all verden nei.... Men du må jo bytte den da... si at du ikke trengte så dyr eller noe så slenger du på et par lapper og kjøper jukeboxen... Er det ingen som fikk mer data utstyr enn meg? kult! (jeg fikk IKKE bare data utstyr nei ) Glemte at jeg fikk warcraft 3 oxo.... muttern likte ikke at jeg ikke hadde lovlig versjon når jeg spiller det så mye... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Feilplassert? Passer vel mere under Off-topic og der er det allerede laget en lignene tråd, men ikke "datelrelatert" http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=75769 Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 MSI gf4 4400, tv ut/video inn, dvi maXtor 80gb 7200 HD Microsoft multimedia tastatur + masse cdrw Fikk d jeg ønsket meg, GOD (inne) JUL 8) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 fikk: Dvdfilmene: Ringenes herre. 4 disc utgave The Matrix _(fant ikke i noen butikker så jeg ønska den likegodt av søstera mi.) Hard Rain Nyttevarer. God bok. Sokker (fint å ha når jeg sitter ved pc) hansker Anti stink: Samba red for men og no annet. (deodoranter og shampo) Det beste: Koss Porta Pro (spiller dem inn nå) og førjulspresangen fra meg selv. 60gb ata133 hdd og gf4 ti4200 128mb som jeg fikk for å bygge pc for en "kompis". Lenke til kommentar
glabba Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 fikk: Det beste: Koss Porta Pro (spiller dem inn nå) Fikk også Koss Porta Pro. Glemte dem i min forrige post :o ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå