Gå til innhold

Hvilke funkjoner og hva følger med?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen vet hva som følger med Asus sitt P5W DH Deluxe hovedkort(kabler og slikt) og hvilke funksjoner fjernkontrollen har.

Har tenkt og kjøpe dette men overstående kan være av gjørende for om jeg kjøper det eller ikke.

:)

Endret av sniffmaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på om noen vet hva som følger med Asus sitt P5W DH Deluxe hovedkort(kabler og slikt) og hvilke funksjoner fjernkontrollen har.

Har tenkt og kjøpe dette men overstående kan være av gjørende for om jeg kjøper det eller ikke.

:)

8502125[/snapback]

1 x ASUS Q-Connector set (USB, 1394, system panel; Retail version only)

1 x Optional Fan

1 x IEEE1394a port module

2 x SATA cables

1 x SATA power cable for 2 devices

1 x UltraDMA 133/100/66 cable

1 x IDE cable

1 x FDD cable

1 x I/O Shield

1 x 2-port USB2.0 module

User's manual

1 x Asus DH Remote™

1 x ASUS DH Remote™ Receiver

1 x ASUS MP3-In™ module

1 x ASUS WiFi-AP Solo Antenna

2 x ASUS EZ-Backup™ SATA cables

Asus DH Remote™

It's finally here, the convenient remote controller for your PC!

Introducing DH Remote™, a convenient PC remote controller that gives users unprecedented control over their PCs from the comfort of their couches. With the touch of a button, users can quickly power their PCs on/off, put the computer into suspend mode, and turn the computer noise down. Moreover, revolutionary ASUS technology allows users to run wireless devices such as Skype and wireless AP while the computer is still sleeping. Of course the remote gives you all of the features of a more traditional remote as well, such as volume control, play, pause, fast-forward or rewind. Users can also customize the buttons to suit specific needs. Have DH Remote™ in your hand and do more with your PC at a distance away!

Alt hentet fra Asus egne sider... http://asus.com/products4.aspx?modelmenu=1...=11&l3=248&l4=0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...