Gå til innhold

Laptop til 8000,-

pleks

Anbefalte innlegg

Halla folkens! :)

Jeg er litt utdatert fra teknologiens verden for tiden, og hendvender meg derfor til dere som har litt mer peiling.

thing is; Jeg skal kjøpe meg en bærbar datamaskin, den skal fungere glatt og burde ha en dualprossessor (alle nye laptopper har vell det?)

Jeg har desverre et ganske stramt budsjett. 8000,-

Jeg lurer derfor på om dere har noen anbefalinger å komme med :))

Pc'en skal brukes til;

- mediaavspilling

- skolearbeid

- lett gaming (wow)

På forhånd, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du er på utkikk etter denne jeg. Kjøp med litt mer ram, så kan du kose deg med ei maskin som har en god prosessor og skjermkort til en veldig billig penge.

8502935[/snapback]

kan støtte deg på denne:)

virka grei den brukbart skjermkort

uansett hvis du finner en selv sørg for at skjermkortet ikke er onboard :thumbup:

Lenke til kommentar

Utseende vil alltid være en relativ ting, alle har forskjellig smak og noen vektlegger dette mer enn andre. Når jeg ser etter ei maskin mener jeg nnmaten er det viktigste, uten den hjelper det lite at maskina ser bra ut. Helt enig i at Asus-maskiner er pene, men lar ikke dette gå på bekostning av spesifikasjoner. Vi får høre hva trådstarter mener da, det er jo han som skal ha maskina :)

Lenke til kommentar
Utseende vil alltid være en relativ ting, alle har forskjellig smak og noen vektlegger dette mer enn andre. Når jeg ser etter ei maskin mener jeg nnmaten er det viktigste, uten den hjelper det lite at maskina ser bra ut. Helt enig i at Asus-maskiner er pene, men lar ikke dette gå på bekostning av spesifikasjoner. Vi får høre hva trådstarter mener da, det er jo han som skal ha maskina  :)

8504551[/snapback]

hehe riktig det jeg driter i teorien i utseendet:)

men har blitt asus fan i det siste :)

Lenke til kommentar
Sjekk denne. Planlegger innkjøp av en slik. Les testen det linkes til i annonsen.

8505153[/snapback]

Det er jo samme maskin som jeg henviste til ovenfor.

Prisen jeg fant er også lavere. Men ja, jeg har tro på at det er en veldig bra maskin.

I den prisklassen ville jeg nok valgt HP DV 6287
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...