Gå til innhold

Ny gamingmus og musematte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

snip

 

 

 

Det der er ingen mus, det er en rotte :p

 

Men som nevnt tidligere, MX518 er en av de beste musene på markedet. Har du installert logitech sine drivere og innstilt sense til sånn som du liker det?

her er link til nyeste drivere

http://www.logitech.com/index.cfm/download...id=10231,osid=1

8533054[/snapback]

 

Rart utsagn. Den musa ser jo helt lik ut som MX518(nesten). Regner med det var utsenet du tenkte på når du sa rotte?

Lenke til kommentar
hmm jeg har mx518 men er ikke helt fornøyd.

8502260[/snapback]

Logitech mx518 er nok ikke helt den beste, selv om mange går rundt og innbiller seg det. Man får ikke helt feelingen med musepekern, til det er musa for stor.

 

16114.jpg

Synes nå denne er bra og billig for spill, selv om man ikke har ekstraknapper (dill) på den eller dpi-innstillinger (dall). Det enkle er ofte det beste :p

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jeg har/ har hatt både Microsoft Intelli/ Logitech mx500 og Razer Death Adder. Jeg må si jeg liker Razer Death Adder best. Den er litt større og bredere en de andre Razer utgavene og er vel den nyeste modellen også. Musematte har jeg aldri likt å bruke... Jeg har det største skriveunderlaget fra IKEA. Er en slags hard læroverflate trukket rundt en metallplate. Den er glatt og fin med passe dose motstand...

 

Jeg vil anbefalle Razer Death Adder... :)

Lenke til kommentar
hmm jeg har mx518 men er ikke helt fornøyd.

8502260[/snapback]

Logitech mx518 er nok ikke helt den beste, selv om mange går rundt og innbiller seg det. Man får ikke helt feelingen med musepekern, til det er musa for stor.

 

16114.jpg

Synes nå denne er bra og billig for spill, selv om man ikke har ekstraknapper (dill) på den eller dpi-innstillinger (dall). Det enkle er ofte det beste :p

8570439[/snapback]

"Man får ikke helt feelingen med musepekern, til det er musa for stor." :!: Du er rar... PS: Hva heter så "denne" musa du har lagt ut bilde av?

 

Hvis du vil ha en liten mus uten for mye "dill", men som har en veldig bra sensor og 2 gode knapper, prøv Razer Krait.

 

Men, ingen mus er perfekt. MX518 har 2 ulemper; 1 - musføttene er av plast og ikke så glatte som teflon. De er også litt dårlig limt på, så de "sklir" ut av posisjon og detter til slutt av. 2 - overflaten på den er i glatt plast, som kan bli en tanke glatt og svett om man har litt klamme hender. Her er finishen Logitech hadde på G5 og MX500 mye bedre.

DeathAdder har problemet med at den er buet under, og man må putte på padsurfer tape, ekstra føtter eller noe som gjør at musen blir "heiset" opp fra underlaget.

Lenke til kommentar
hmm jeg har mx518 men er ikke helt fornøyd.

8502260[/snapback]

Logitech mx518 er nok ikke helt den beste, selv om mange går rundt og innbiller seg det. Man får ikke helt feelingen med musepekern, til det er musa for stor.

 

16114.jpg

Synes nå denne er bra og billig for spill, selv om man ikke har ekstraknapper (dill) på den eller dpi-innstillinger (dall). Det enkle er ofte det beste :p

8570439[/snapback]

"Man får ikke helt feelingen med musepekern, til det er musa for stor." :!: Du er rar... PS: Hva heter så "denne" musa du har lagt ut bilde av?

 

Hvis du vil ha en liten mus uten for mye "dill", men som har en veldig bra sensor og 2 gode knapper, prøv Razer Krait.

 

Men, ingen mus er perfekt. MX518 har 2 ulemper; 1 - musføttene er av plast og ikke så glatte som teflon. De er også litt dårlig limt på, så de "sklir" ut av posisjon og detter til slutt av. 2 - overflaten på den er i glatt plast, som kan bli en tanke glatt og svett om man har litt klamme hender. Her er finishen Logitech hadde på G5 og MX500 mye bedre.

DeathAdder har problemet med at den er buet under, og man må putte på padsurfer tape, ekstra føtter eller noe som gjør at musen blir "heiset" opp fra underlaget.

8570959[/snapback]

 

Death Adder buet under ??

Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Sitter med denne nå, og den er ikke buet under. Som en test presset jeg forsiktig et papir under for å se om den buttet i noe... Nix

Lenke til kommentar
Har hatt Logitech G5 i over et år snart og er meget fornøyd med musen. Enkle funksjonsknapper, og formen på musen er bare noen av de gode fordelene G5 har. Anbefaler det på det sterkeste :p

8572170[/snapback]

 

Er helt enig der :thumbup: G5 kan anbefales pro gamers, bruker ikkje musematte eg heller, har den rett på skrive bordet :whistle:

Anbefales! :love::love:

Lenke til kommentar

Dere som kjører mus rett på skrivebordet og mener dette bra, har aldri prøvet skikkelig musmatte? Hvis ikke er dere ikke riktig friske. Om jeg løter musa mi og kjører den rett på skrivebordet mitt (vanlig sak fra ikea i tre) er det trått og skrapete i forhold til 5L-matten. Støyer en del meg gjør det, og ikke minst sliter det voldsomt på museføttene.

Lenke til kommentar
Snapp

 

Denne er ganske genial  :cool:

8529005[/snapback]

 

Ikke nok med at det er en intellimouse, det er en wireless intellimouse, ikke bare den verste musa, men den overlegent verste trådløse musa jeg eller noen av de uheldige nok til å sitte foran maskinen min den siste måneden har prøvd.

Aldri opplevd MAKEN til lagg i kritiske situasjoner. Min gamle oem wireless fra logitech (fin de seks månedene den varte) slår denne ned i støvlene.

 

Godt mulig det er et driverproblem involvert, siden programmet som fulgte med insisterer på å fortelle meg alt som skjer med musa til enhver tid (ow, ow, stop banging me aginst your desk), men ergonomien og vekten passer meg bånn i bøtta også. Det kjennes ut som om du har en hånd på skroget til titanic.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Dette vil jo variere veldig fra underlag til underlag da krapfoss.

 

Selv bruker jeg en "stange energi" matte, da denne er ultra tynn og gir god gli, liker den faktisk bedre enn både func og icemat, og var gratis, rare greier :p

8578238[/snapback]

Pulten min har en relativt standard kontorpultoverflate.

 

Personlig synes jeg Icemat og Func ikke er så mye å rope hurra for, siden de er harde og (for) glatte. Spesielt Icemat synes jeg suger lut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...