Dxbb Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Først vil jeg begynne med å beklage både dårlig emnetittel og om dette er feilplassert. Jeg har en stund hatt en merkelig liste over poster som blir gitt som svar til ett emne. Istedenfor å se 1 og 1 post, får jeg opp en liste over mange poster, med ett lite sammendrag over begynnelsen på postene. Jeg lurer på om det bare er meg som har det slik, og om det er mulig å forandre på, siden jeg likte det gamle mye bedre. Har også sjekket forumet på min brors datamaskin, og den viser postene slik det brukte å være for meg. Jeg legger også med ett bilde for å beskrive bedre hvordan det jeg har nå ser ut: Endret 29. april 2007 av Dxbb Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Trådet · [ Standard ] · Lineær+ Velg dette øverst til høyre når du er inne i en tråd Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei, øverst i hver tråd ser du at det står: Trådet · [ Standard ] · Lineær+. Du har sikkert aktivert trådet visning hvor "Standard" er normal hw.no visning. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Takk Skulle jammen spurt om dette for lenge siden Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg