tharshan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Har nå fått media center PC. Lyden virka fint under vanleg bruk, men eg får ikkje fram lyden når eg sitter å ser på f.eks. nrk via web. headsett/mikronfon virka heller ikkje i Live messenger. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 flytt jacken så burde du få lyd Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Kontakten sitter på rett plass.... dobbelt sjekka det.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kontakten sitter på rett plass.... dobbelt sjekka det.. 8502189[/snapback] det har ikke noe å si sett den på feil sted så vil det funke hadde samme problemet selv ecs er noe dritt når det gjelder hovedkort.. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Eg skjønte ikkje kva du meint. Og har eg sagt at e har ECS hk? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) nei men bare flytt over jacken til en annen det vil funke online i promise bare sett jacken hvor som helst men ikke den den står i nå Endret 30. april 2007 av rulator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå