espenh10 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! jeg har ett 5,1 lydoppett men når jeg spiller av musikk i stero får jeg bare lyd i de to høytalerene men jeg vil ha lyd i alle fire + bassen jeg vet at det er mulig siden det virket før.. har et Nvidia lydkort som er innebygget i mitt Abis sli hovedkort lydkortet skulle støtte dette da det funket fint før.. any ideas? mvh. Glad Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Snakker du om et PC-anlegg her eller har du lydkortet koblet til en forsterker? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Grunnen til at du kun får lyd i fronthøgtalarane er at musikk er innspelt i stereo, det finnes ikkje lydsignaler i musikken som sender lyd til resten. Dei fleste lydkort har ein funksjon der du kan tvinge lyd i alle høgtalarar, har du leita litt i innstillingene? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis han mener PC-anlegg er han jo på feil forum, og hvis den er koblet til en forsterker så har jo alle de enten en 6-stereo funksjon eller å la lyden komme ut på både par A og B. Sånn jeg mener det er i hvert fall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei! jeg har ett 5,1 lydoppett men når jeg spiller av musikk i stero får jeg bare lyd i de to høytalerene men jeg vil ha lyd i alle fire + bassen mvh. Glad 8501910[/snapback] Du svarer jo på det selv der. Stereo er 2 kanaler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå