Panter Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har en eldre pcen med kun Ide interface. Trenger en ny harddisk til den, men siden ikke vet om jeg skal bruke den pcen så lenge hadde det vært mest praktisk for meg å kjøpe en Sata disk og bruke en sånn Sata -> Ide overgang. Har noen erfaring med disse? Er de stabile og trygge å bruke? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har en fra Sandberg som fungerer utmerket, og som har gått dønn stabilt i ca ett år nå.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har en i en data jeg å. Funker helt supert den. Lenke til kommentar
bergie1 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har en fra Sandberg som fungerer utmerket, og som har gått dønn stabilt i ca ett år nå.. 8502814[/snapback] Har lett litt rundt på nett nå, uten å finne en slik noe sted. Noen tips om hvor man kan få kjøpt? Andreas Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 du kan kjøpe et billig sata kontrollerkort istedet... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Men da må du huske og kjøpe strømoverganger og da Lenke til kommentar
bergie1 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 du kan kjøpe et billig sata kontrollerkort istedet... 8553798[/snapback] Tenkte å bruke i en xbox, så det fungerer dessverre dårlig... Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 har to IDE -> SATA asus konvertere i maskina hjemme, de funker hvertfall utmerket, så vil tro at andre veien går like fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå