Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 satt å onanerte og merka plutselig at det var blod på penis. ikke mye men uansett...er dette vanlig, eller er det sånn at jeg bør undersøke det? har aldri sett det før... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva mener du med blod på penis? Kukhode eller? Men uansett, tror ikke dette er normalt, ta deg en tur til legen! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ja, kukhode med andre org:P nja, la bare merke til at jeg ble litt rød på fingra og sånn og da så jeg at det kom fra penis et sted... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Flytter tråden til Helse-forumet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vet du hvor blodet kom fra? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ok, takk berg passa nok bedre her enn der ja noen som vet hva som bør gjøres? som jeg sa så har jeg aldri opplevd det før eller sett noen fortelle om at det har skjedd Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ikke helt, men det så ut som at det kom fra kukhode ja på høyresida hvis det hjelper deg noe xD sorry for dobbelposting, men holder meg anynom og da får jeg ikke redigert Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 det er ikke noe kutt elns der da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Huden på glansen er veldig tynn, og det kan være lett å få kutt, ja. Dette er vel uansett noe du hadde lagt merke til da det skjedde. Er det sårt på noen måte? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 nei, det er ikke sårt på noen som helst måte...tok akkurat en liten kikk, og det ser ikke ut som at det er noe sår der men jeg så jo at det kom blod ut derfra tidligere i dag :S Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er ikke noe sår der, men du kan se at det kom blod ut tidligere i dag? Hvordan har det seg? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ikke spør meg :S men hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har du runka så mye at du begynte å blø? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er du i tvil, er det aldri noe dumt tips å ta en kjapp tur til legen - han har sett nok av peniser uansett, ikke noe å være flau over. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hva med rett ved "strengen" da? dvs. under "hodet" kanskje du har vært litt hardhend med han "ole" så han streiker litt? prøv med litt rolige tak i såfall å se hva som skjer.. hvis dette ikke har effekt er lege\helsesøster neste.. lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har du runka så mye at du begynte å blø? 8501969[/snapback] haha, vet da ikke...spørs hvor mange ganger om dagen som gjør godt for...magen Er du i tvil, er det aldri noe dumt tips å ta en kjapp tur til legen - han har sett nok av peniser uansett, ikke noe å være flau over. 8501970[/snapback] hm, kanskje det...liker ikke tanken på det men Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) hadde jeg måttet vise frem ben til fastlegen min hadde ikke jeg heller likt det.. men jeg har heldigvis ikke problemer "down under" igjen lykke til! har du vist dette til noen? kan være en god ide å snakke med noen du stoler på og muligens vise ola litt fram (jeg tenkte på den mannelige figuren i huset) Endret 29. april 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Svir det når du pisser også? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Flytter tråden til Helse-forumet. 8501887[/snapback] Kanskje også en link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740371&hl= Du er ikke den første med blod på/i "penis" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sikker på at du ikke har fått et kutt i fingeren da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå