wil Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei. Har 3 dekdoere i huset her. 1 på Stua, 1 på rommet til min bror og 1 på soverommet til foreldrene mine. På stua fungerer det greit. Der er det TV signaler hele tia. Problemet ligger inne hos broren min. Det står en TV senderboks på rommet til foreldrene mine og en på rommet mitt slik at jeg skal få Parabol signaler på rommet mitt. Problemet er det at når et parabol kort blir satt i dekoderen på rommet til min bror så blir TV signalene på rommet til foreldrene mine og på mitt rom borte. Hvis jeg tar ut kortet til broren min og tar ut og inn kortet i dekoderen og senderen på rommet til foreldrene mine så bruker det å fungere. Da får jeg TV signal hele tia, men problemet dukker igjen opp når broren min setter kortet i Dekoderen sin. Jeg skjønner ikke hva som er galt. Heldigvis har jeg en TV Antenne her som jeg bruker, men det er kjedelig da det er bare NRK1, TV2 og TVNORGE der. Jeg vil helst ha Parabol kanalene i tillegg. Jeg spekullerer på at problemet ligger i dekdoeren på rommet til min bror. At det blir en konflikt når han setter i kortet i dekdoeren sin. Selv tror jeg at problemet hadde blitt løst om han også hadde hatt en sender bare slik som jeg har, ikke en dekoder. Eller er det noen som vet problemet her? Er ganske irriterende dette. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Så dere har ikke kort i alle dekoderne? Skjønner ikke helt hvordan dere har satt opp dette... For at du skal få signal inn til deg må det i hvert fall alltid stå et kort i dekoderen på rommet til dine foreldre, ettersom du får signalet derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå