cathan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kan noen anbefale et zoomobjektiv til mitt eos 350d kamera. Jeg har opp til 4-5000 kroner jeg kan bruke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal du erstatte kit-objektivet eller skal du ha et i tillegg ? Tom Lenke til kommentar
stabell Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) ikke tvil: Kjøp et brukt 70-200/4L. Bedre objektiv får du ikke til den prisen! Koster rundt 4500 brukt. Hvis det skal være en zoom i normalområdet, burde du se på Tamron 17-50/2.8, skarpt og fint. Koster 4K n ytt, burde gå for rundt 3 brukt. Mvh, Tore Stabell Endret 29. april 2007 av stabell Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er helt skrullete å anbefale et objektiv med så få opplysninger. Er et helt hav av objektiver som man kan zoome med i det prisleiet. Dette er jo alle objektiver det UTEN fastobjektivene. Dette må på plass: Bruksområde. Inne- ute Med uten stabilisator osv. Dette er som å anbefale en bil, fordi den har 4 hjul. Jeg ønsker ikke å være ekkel, men er det en error, så er det en error. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå