Gå til innhold

Beste programmer til ulike formål

mona14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du selv sier du kan lite om data vil jeg anbefale deg å holde antall programmer til et minimum.

Musikkavspiller: iTunes (Veldig brukervennelig)

Stort sett består iTunes i og installere, så drar du musikken du vil ha inn i spilleren, og der blir den. Dette gjør at neste gang du skal spille av musikk åpner du bare iTunes og hvips - der er alle musikkfilene samlet.

Til video: VLC (Spiller alt du hiver til den)

Nettleser: Opera (Firefox kan gå å legge seg.)

Trykk på navnene for å entre downloadsidene til de nevnte programmene :)

Forutenom dette er det kjekt med et antivirus program, noe jeg antar du har fra før av.

Lenke til kommentar
for siste gang FIREFOX skjønner ikke hva dere vil med opera

opera finnes det nok av her i verden det er fælt nok fra før av :tease:

HARDEID!

8501553[/snapback]

Å, så saklig. Hva i svarten har vel nettleseren med musikken å gjøre? Og det siste vi trenger er vel ENDA en diskusjon rundt hva som er best av Opera og FX.

Slik jeg ser det, er du den eneste som eier her- nemlig deg selv.

Lenke til kommentar

Så roer vi ned på nettleserdebatten. Flere innlegg av denne arten vil medføre sletting av innlegg, og i verste fall advarsel. Her i denne tråden skal vi anbefale programmer som er kjekke å ha, og om Opera anbefales og det ikke faller helt i smak, er det ikke verre enn å anbefale Firefox i neste innlegg.

Tråden handler for øvrig ikke bare om musikkprogrammer.

Lenke til kommentar
*Snip

Tar jeg ikke helt feil, er vel ikke WinRAR gratis, men kun shareware? Da vil jeg i så fall bare få lov til å foreslå ALZip som et gratis og akkurat like bra alternativ. Ellers ser er faktisk min programliste helt lik Thors, med unntak av at jeg bruker Bitlord istedet for µTorrent. :D

Lenke til kommentar

Nerf: Det eneste som skjer etter at 30 dager har gått er at du får en melding om at winrar har gått ut på dato. Du kan bruke det til og extracte like mye som før og demoen har bare noen få færre funksjoner en fullversionen som jeg enda ikke har hatt bruk for

Edit: kult at vi bruker det samme :D

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Jeg har ;

- LimeWire

- Windows Media Player

- Norton 07

- SpyBot

- SAS (SUPERAntiSpyware)

- Microsoft Office OneNote

- Adoble Reader

Sikkert noe mer jeg har også men.. Noe jeg burde ha i tillegg, så kan jeg se om jeg har det..?

Lenke til kommentar
Jeg har ;

- LimeWire

- Windows Media Player

- Norton 07

- SpyBot

- SAS (SUPERAntiSpyware)

- Adoble Reader

Sikkert noe mer jeg har også men.. Noe jeg burde ha i tillegg, så kan jeg se om jeg har det..?

8501983[/snapback]

du burde kvitte deg med norton og de virus dritt programmene dine:)

Lenke til kommentar
Jeg har ;

- LimeWire

- Windows Media Player

- Norton 07

- SpyBot

- SAS (SUPERAntiSpyware)

- Adoble Reader

8501983[/snapback]

du burde kvitte deg med norton og de virus dritt programmene dine:)

8502150[/snapback]

Sant som du sier (igjen? ;) ). Norton har jeg BARE dårlige erfaringer med, det finnes vel så bra gratisløsninger. Men slikt skal jo generelt sett ikke være noe stort problem, så lenge man har et minimum av peiling på hva man driver med.

Lenke til kommentar

Som sagt har jeg veldig lite peiling på data, så det her skjønner jo ikke jeg så mye av. Skreiv en liste om hva jeg hadde litt lenger opp her. Gå ut ifra den.. Trenger jeg noe mer? Isåfall hva, og gi meg gjerne link. Og.. Forklar hva det går ut på. JA, JEG ER BLOND

Lenke til kommentar
Som sagt har jeg veldig lite peiling på data, så det her skjønner jo ikke jeg så mye av. Skreiv en liste om hva jeg hadde litt lenger opp her. Gå ut ifra den.. Trenger jeg noe mer? Isåfall hva, og gi meg gjerne link. Og.. Forklar hva det går ut på. JA, JEG ER BLOND

8502219[/snapback]

Nei, det er ingen åpenbare programmer du mangler. Om du ikke føler du mangler noe, hva er da problemet? :)

Lenke til kommentar

Behovet for flere programmer melder seg som regel først etter hvert som du bruker PC-en til nye oppgaver. Lista over her skulle dekke de mest vanlige oppgavene, og skulle du få lyst til å gjøre mer spesielle ting etter hvert er det bare å spørre.

Ganske fin 'startpakke' du har fått her allerede. :)

Lenke til kommentar

8502219[/snapback]

Jeg ville installert VLC Media Player (som er et av de beste filmavspillingsprogrammene. Trykk på linken, last ned og installer).

Det er kanskje bedre om du skriver hva du savner å gjøre på PCen din. Det er kanskje bedre enn at du installerer mange programmer du egentlig ikke trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...