atrax Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Først og fremst må jeg si at jeg likte det nye forumet, kult at det går an å lage egne avstemninger! Men det er også en og annen skjønnhetsfeil... F.eks. har vi jo blitt vant med smileyene fra det gamle forumet, hvorfor ikke beholde disse? Dessuten håper jeg at de ansvarlige retter opp tidsformatet (am/pm)! Vi lever i Norge, og her er det 24H som gjelder.. Men ha ellers en riktig god jul! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 For det første så har vi allerede MASSE slike tråder. Post i en av de heller i steden for å opprette en ny en. Anngående dato-tingen så kan du stille den selv i Profil. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hei Sortland,Svolvær her og god Jul. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 ja kan dere ikke gi oss muligheten til å bruke di gamle smila å da. disse nye smilene ser jo helt mentale ut. se denne f.x: <--- fy faen så støgg da gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå