Kanetheheatsink Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis jeg sovner blir jeg slott av en venn hehe! 8501250[/snapback] Fysisk eller psykisk? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hvis jeg sovner blir jeg slott av en venn hehe! 8501250[/snapback] Fysisk eller psykisk? 8502145[/snapback] Endte meg et par slag ja! fysisk Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 LOL puster jo når man ikke sover og. Kanskje dagens dummeste uttalelse 8501341[/snapback] Altså, jeg kan tenke meg at kroppen regulerer bedre hvor stort oksygen inntak den trenger/ønsker når du sover, så det virker ikke som en så dum uttalelse... LOL derimot Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er ikke farlig å sove såpass lite såpass sjeldent. Har gjort det selv og det er ingen fare i det. Du vil selvfølgelig ikke fungere optimalt og burde legge deg veldig tidlig fordi du vil komme til å sove leenge. Men så lenge du ikke gjør det til en vane er det ingen stor fare i dette. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hehe, sovet litt nå. Det ble vel 55timer. Men trente ganske mye så en annen gang skal jeg klare oppimot 80timer. Begynte å se ting som egentlig ikke var der, var ganske utslitt i de siste timene ja! Så sov jeg ikke så lenge, var i en bursdag kom hjem la meg, og så vokna jeg igjen nå hehe. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hehe, sovet litt nå.Det ble vel 55timer. Men trente ganske mye så en annen gang skal jeg klare oppimot 80timer. Begynte å se ting som egentlig ikke var der, var ganske utslitt i de siste timene ja! Så sov jeg ikke så lenge, var i en bursdag kom hjem la meg, og så vokna jeg igjen nå hehe. 8509001[/snapback] Du fikk deg en på trynet, ja? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hehe, sovet litt nå.Det ble vel 55timer. Men trente ganske mye så en annen gang skal jeg klare oppimot 80timer. Begynte å se ting som egentlig ikke var der, var ganske utslitt i de siste timene ja! Så sov jeg ikke så lenge, var i en bursdag kom hjem la meg, og så vokna jeg igjen nå hehe. 8509001[/snapback] Du fikk deg en på trynet, ja? 8509020[/snapback] Duppet unna et par ganger, da smalt ja hehe. Ble ikke så altfor hardt da, han sikta og plaserte fint i mitt kinn. Har ingen merker, flaks! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er det egentlig noen spesiell grunn til det? eller vil du bare være våken? jeg skal legge meg snart elsker å sove. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Er det egentlig noen spesiell grunn til det? eller vil du bare være våken? jeg skal legge meg snart elsker å sove. 8509053[/snapback] Skulle bare se hvor lenge jeg klarte. Er litt misfornøyd, men som sagt igjen så hadde jeg har sykkeltrening og spilte vel 8 timer fotball tilsammen. Uansett da så skal jeg slå faren min sin rekord som er litt over 100timer. Men da festa han hele tiden så det gjør det å være våken så lenge enda vanskeligere. Han som ga meg tipset om å bare slå hverandre når man sovner! Endret 30. april 2007 av xDraLLx Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Å døgne en eller to netter er nok helt ufarlig. Har gjort det selv flere ganger Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 jeg har levd på kaffe og cola i 4 dager i strekk på LAN uten at jeg besvimte eller noe så skal nok ikke vere for farlig for din del, jeg greide å kjøre hjem med pcn og greide å huske ALT av kabling og slikt rot, men når jeg først kom i senga så sov jeg i ca 32 timer halvannet døgn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har døgna mange ganger. Det har aldri skjedd noe horribelt med meg. Første gangen jeg gjorde det var jeg 10 år gammel. Jeg sov i 18 timer etterpå. Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 jeg klarte 100 timer en gang så dobbelt den siste dagen. Dette var altså i sommerferien i fjor. Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 meg på lan. blir ikke mye søvn da nei. har vell klart mellom 50 og 60 timer uten søvn... men humøret blir på bunn da. det som hjelper er å ta mangen lufteturer utendørs. blir mer våken da. men å være overtrøtt etr bare kos det. begynner å synge o.l. det er litt likt som å drikke:D Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Etter 17 timer uten søvn er man like ute av sitt bevisste som en promille på 0.02. Også videre De som drikker for mye de sovner jo etterhvert de også, så det blir egentlig veldig veldig likt som å drikke og å bli full. Endret 30. mai 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg klarte søndagsmorgen til torsdagkveld en gang. Men da kollapsa jeg... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ikke dårlig. Så nylig en videoartikkel om en søvnforsker som satt våken i 11 døgn, med vitner og hele pakka. Det er ikke dårlig. Han sa at man i utgangspunktet kunne gå veldig lenge uten søvn så lenge man var forberedt godt nok. Stå på. Min rekord er 2-3 døgn bare. Ikke noe å skryte over. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 God oppskrift for å våke lenge: -2 venner som kan plage deg hvis du prøver å sove, altså rulle deg rundt, dytte og klipe. -De må forvente å få et par slag tilbake, man er svært gretten hvis man blir forstyrret. -Hold deg aktiv, ikke sett deg i en sofa for å se en film, eller for å slappe av, da kommer vennene dine deg og velter deg av sofaen. -Ikke drikk energidrikker, du blir våken da, men du blir sjukt sliten når effekten går ut. -Dataspill eller en konsoll er ganske bra for å holde deg opptatt. -Ikke spis masse mat, da blir du bare sløv. Hvertfall ikke varm mat. -Ha en plan, si at dere skal dra videre et eller annet sted kl: X. Ikke bare bli på et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå