Gå til innhold

Døgnespørsmål ang tid?

AlleDager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke farlig å sove såpass lite såpass sjeldent. Har gjort det selv og det er ingen fare i det. Du vil selvfølgelig ikke fungere optimalt og burde legge deg veldig tidlig fordi du vil komme til å sove leenge. Men så lenge du ikke gjør det til en vane er det ingen stor fare i dette.

Lenke til kommentar

Hehe, sovet litt nå.

Det ble vel 55timer. Men trente ganske mye så en annen gang skal jeg klare oppimot 80timer.

Begynte å se ting som egentlig ikke var der, var ganske utslitt i de siste timene ja!

Så sov jeg ikke så lenge, var i en bursdag kom hjem la meg, og så vokna jeg igjen nå hehe.

Lenke til kommentar
Hehe, sovet litt nå.

Det ble vel 55timer. Men trente ganske mye så en annen gang skal jeg klare oppimot 80timer.

Begynte å se ting som egentlig ikke var der, var ganske utslitt i de siste timene ja!

Så sov jeg ikke så lenge, var i en bursdag kom hjem la meg, og så vokna jeg igjen nå hehe.

8509001[/snapback]

Du fikk deg en på trynet, ja? :whistle:

Lenke til kommentar
Hehe, sovet litt nå.

8509001[/snapback]

Du fikk deg en på trynet, ja? :whistle:

8509020[/snapback]

Duppet unna et par ganger, da smalt ja hehe. Ble ikke så altfor hardt da, han sikta og plaserte fint i mitt kinn. Har ingen merker, flaks!

Lenke til kommentar
Er det egentlig noen spesiell grunn til det? eller vil du bare være våken? :p

jeg skal legge meg snart :wee: elsker å sove.

8509053[/snapback]

Skulle bare se hvor lenge jeg klarte. Er litt misfornøyd, men som sagt igjen så hadde jeg har sykkeltrening og spilte vel 8 timer fotball tilsammen.

Uansett da så skal jeg slå faren min sin rekord som er litt over 100timer. Men da festa han hele tiden så det gjør det å være våken så lenge enda vanskeligere.

Han som ga meg tipset om å bare slå hverandre når man sovner!

Endret av xDraLLx
Lenke til kommentar

jeg har levd på kaffe og cola i 4 dager i strekk på LAN uten at jeg besvimte eller noe så skal nok ikke vere for farlig for din del,

jeg greide å kjøre hjem med pcn og greide å huske ALT av kabling og slikt rot, men når jeg først kom i senga så sov jeg i ca 32 timer halvannet døgn

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

meg på lan. blir ikke mye søvn da nei. har vell klart mellom 50 og 60 timer uten søvn... men humøret blir på bunn da. det som hjelper er å ta mangen lufteturer utendørs. blir mer våken da. men å være overtrøtt etr bare kos det. begynner å synge o.l.:D det er litt likt som å drikke:D

Lenke til kommentar

God oppskrift for å våke lenge:

-2 venner som kan plage deg hvis du prøver å sove, altså rulle deg rundt, dytte og klipe.

-De må forvente å få et par slag tilbake, man er svært gretten hvis man blir forstyrret.

-Hold deg aktiv, ikke sett deg i en sofa for å se en film, eller for å slappe av, da kommer vennene dine deg og velter deg av sofaen.

-Ikke drikk energidrikker, du blir våken da, men du blir sjukt sliten når effekten går ut.

-Dataspill eller en konsoll er ganske bra for å holde deg opptatt.

-Ikke spis masse mat, da blir du bare sløv. Hvertfall ikke varm mat.

-Ha en plan, si at dere skal dra videre et eller annet sted kl: X. Ikke bare bli på et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...