AlleDager Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei har ikke sovet siden Lørdag klokken 10:00, har planer om å være våken til Mandag klokken 16:00 eller noe. ER det farlig? Hvis jeg sovner blir jeg slott av en venn hehe! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du bør ikke være våken så lenge, men et par døgn går helt greit. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 det er farlig hehe men ikke livsfarlig men det drar på systemet så er vel ikke sundt:) men lykke til videre må jo ofre litt for å ikke få et slag Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 det er farlig hehe men ikke livsfarlig men det drar på systemet så er vel ikke sundt:) men lykke til videre må jo ofre litt for å ikke få et slag 8501274[/snapback] snakker om knyttnever i ansiktet as. Men hva farlig? Sånn dæve farlig eller bare sånn sliten farlig? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 man sover vel for å få nok oksygen mener jeg å huske. kan vel tenke deg farene i såfall Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 LOL puster jo når man ikke sover og. Kanskje dagens dummeste uttalelse Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vet man sover for å bygge opp protein i hjernen som hjernen bruker som ernergi om dagen, ikke forvent deg høy IQ i denne perioden. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 det går helt fint se bare du ikke sovner da svimer du hvertfall av:) Lenke til kommentar
Arang Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dette skal gå helt bra, bortsett fra så klart at du sannsynligvis kommer til å bli sinnssykt trøtt. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ok det går sikkert bra as takk for svar a folkens! Noen som har noen liknede historier? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=750798&hl= her ligger det endel info om farene for lite søvn bringer med seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Eg har lese mange historiar i avisene om ungdommar i sin beste alder som kollapser av utmattelse og dør. Dei har riktignok spelt PC i eit par døgn, men det er som sagt worst case scenario. Veit ikkje heilt om eg ser nytten i det du gjer, men det er mange som har vore våken like lenge utan å ta noko skade av det. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har vært våken i 4 døgn under tvang (helvetesuken i militæret). Mangel på søvn er verre enn å være sulten Tror ikke det er så farlig, men du kan kanskje begynne å se ting som ikke er der Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 jeg sovna på dassen når jeg hadde besøk engang:) døgna fra søndag til mandag så var det skole... lang dag + prøver:P så endte opp med at jeg sovna med hodet inntil veggen mens jeg dreit fakta faen! Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Eg har lese mange historiar i avisene om ungdommar i sin beste alder som kollapser av utmattelse og dør. Dei har riktignok spelt PC i eit par døgn, men det er som sagt worst case scenario. Veit ikkje heilt om eg ser nytten i det du gjer, men det er mange som har vore våken like lenge utan å ta noko skade av det. 8501422[/snapback] De har spilt i et sett i 4 døgn uten noe mat. Jeg har sykla 2 mil i dag spilt fotball i 4 timer. Og spist jævla mye mat. Er "idrettsfyr" Jeg har vært våken i 4 døgn under tvang (helvetesuken i militæret). Mangel på søvn er verre enn å være sulten Tror ikke det er så farlig, men du kan kanskje begynne å se ting som ikke er der 8501428[/snapback] Fett Gratis rusmiddel! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ville heller tatt sjangsen på å bli slått enn å ikke sove på så lang tid. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bare du går turer ute og ikke er ved pc-en hele tiden så overlever du Spis godt, og ikke driv med for mye aktivitet, da blir du mer sliten og trøtt og taper Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du stiller deg neppe i noen akutt fare, men det er utvilsomt ugunstig for helsa på litt lengre sikt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 det er farlig hehe men ikke livsfarlig men det drar på systemet så er vel ikke sundt:) men lykke til videre må jo ofre litt for å ikke få et slag 8501274[/snapback] Farlig som hva da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå