Forumforumforum Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Formgivingsfag er ikke (lenger?) et yrkesfag. Det går under studiespesialisering, som er det nye navnet på allmennfaglig. 8506100[/snapback] Det kan hende, men ingen avgangselever som går Studiespesialisering /m formgivning enda. Først 2 år til det skjer. Media gir studiekompetanse hvis man går tre år, ergo man blir svart etter to år, og rød etter tre. ;P 8555077[/snapback] Fortsatt yrkesfaglig Men 3. året på media er vel stort sett allmenn påbygg+noen mediafag... Så greit nok at det er rødt. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Forskjellig fra by til by/ Fylke til fylke. Gikk 1 Termin salg og service i bodø og der ble de blåruss, mens oppe i kirkenes hvor jeg går nå er vi svart. Almenn er rød, Bedøk er blå og noen få er Grønn(vet ikke hva de går) Det burde vært innført felles relger synes jeg. så her for noen år siden noen som prøvde seg med Oransjeruss i 10ende, men de ble utvist om de kom med dressen på. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg var rosaruss! Har russelua enda, det var tider det. Husker jeg og mamma lagde russekort Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fortsatt yrkesfaglig Men 3. året på media er vel stort sett allmenn påbygg+noen mediafag... Så greit nok at det er rødt. 8560915[/snapback] Det kommer helt an på hvor du tar media. Tror jeg har sett ørten definisjoner på hva slags linje det er. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mamma var grønnrus, hun. Hvilken farge får realfagselever? 8505820[/snapback] Rød. Allmenn, vet du 8505976[/snapback] Eeh? ØA kan jo velge realfag, og de er blå. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Er ikke naturbruk og landbruk yrkesfag, altså svartruss? Endret 8. mai 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det kommer helt an på hvor du tar media. Tror jeg har sett ørten definisjoner på hva slags linje det er. 8561784[/snapback] Jeg også, hvertfall 2 stykker. Men iflg. www.vilbli.no og de offisielle bøkene man får er det yrkesfaglig. (Etter den gamle reformen. Sikkert endringer på den nye) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå